Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op mijn stiefbroer!

I

Ikhouvanje

Verliefd op mijn stiefbroer!
OP: 19-08-2011, 13:34
Hooi,,
Ik heb echt een heel groot probleem en ik weet echt niet wat ik er mee moet doen.. Ik ben echt smoorverliefd op mijn stiefbroer.. En het wordt steeds erger, eerst dacht ik dat het nix was, maar nu leer ik hem steeds beter kennen en ja.. Het is dus echt zo. En het ergste is dat hij mij ook leuk vind, alleen het leeftijds verschil is veel te groot.. Toen zijn vader (mijn stiefvader) aan hem vroeg of hij me leuk vond omdat hij zo veel over me vroeg en over me praatte en zei dat het leeftijds verschil veel te groot is antwoorde mijn stiefbroer dat het leeftijds verschil nu misschien nog wel te groot is maar over een paar jaar misschien niet meer. Het leeftijds verschil is ook echt veel te groot, want ik ben bijna 15 en hij is al 23..Toen mijn stiefvader het vertelde werd ik helemaal blij, maar ik mocht niets laten merken want dan zouden mijn moeder en mijn stiefvader er achter komen dat ik hem ook leuk vind. Maar dat weet alleen mijn beste vriendin, want ik schaam me er echt heel erg voor.. Mijn stiefbroer weet er ook nog helemaal niets van, want dat durf ik echt niet te zeggen omdat ik nog gewoon zo jong ben.. Ik zie er veel ouder uit en ik gedraag me ook ouder, maar toch. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en hoe ik moet reageren als hij weer komt, want hij komt morgen omdat ik dan mijn verjaardag vier. En hij heeft geld van zijn vader geleend om een cadeautje voor mij te kopen.. Terwijl ik 100000x heb gezegd dat dat niet hoefde.. Echt zo lief.. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. weet iemand iets? xxx
  • IP logged

v

verkauft

Re: Verliefd op mijn stiefbroer!
#1: 22-08-2011, 14:52
je bent nog jong, emoties die nu aanwezig zijn kunnen weer weggaan. anders is het wel familie en tja, het is nou familie...

verk
  • IP logged

m
  • Meester Lid
  • Man - 37 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Verliefd op mijn stiefbroer!
#2: 29-08-2011, 14:33
Beste 'ikhouvanje',
Ik heb het idee dat jou stiefbroer nog niet zo lang jou stiefbroer is ?
Je stiefbroer is niet een echte broer jullie hebben niet de zelfde moeder dus een relatie moet wel kunnen dat vind ik temiste,
Als je temiste over het leeftijd verschil heen kan kijken, dat verschil is nu meschien nog groot maar als jij eerdaags 20 jaar bent en hij 28 jaar dan is er niemant meer die daar vreemt van opkijkt.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 29-08-2011, 17:06 door Lekkerding »

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal