Skip to main content

Auteur Topic: wel of niet een hoer

t

thom

wel of niet een hoer
OP: 21-09-2011, 14:55
hoi ik heb al 2 keer betaald gekregen voor sex ben ik nu een slet of een hoer ??
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: wel of niet een hoer
#1: 21-09-2011, 15:15
Volgens mij is de defintitie van Hoer iemand die sexuele diensten aan biedt tegen een vergoeding, vaak is dit een geldelijke betaling.

Mag je het vraagstuk verder zelf op lossen :)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: wel of niet een hoer
#2: 21-09-2011, 15:25
Het betaald krijgen voor seks is (tijdig) prostitueren. Dat betekent dat je voor een tijdje een prostituut was.
Wat was de reden waarom je betaald kreeg voor seks? Wilde iemand anders dat je seks had? Of jij zelf?
Als iemand anders je dwingt om seks te hebben voor geld is dat in veel gevallen een loverboy. Ik raad je dan aan om zo snel mogelijk naar de politie te gaan.
In het geval dat je het zelf wilde: heb je spijt van je beslissing?
Prostitueren is trouwens verboden onder de 18 jaar.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

I

Iris

Re: wel of niet een hoer
#3: 12-03-2012, 01:13
Sex is geen handelsmiddel. Er zijn mensen die dat wel doen, maar ik denk niet dat zij er gelukkig van worden. Jij wel? Was je verliefd? Heb je er van genoten? Of ging het je om het geld? Kies voor jezelf. Een krantenwijkje verdient minder, maar sex is veel fijner als je het doet met iemand van wie je houdt!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal