Skip to main content

Auteur Topic: raare man?!

I

Iriizz15

raare man?!
OP: 07-11-2011, 16:32
Ik weet eigenlijk niet echt waar ik dit moet plaatsen en ik vond het hier het best bijhoren...
afgelopen weekend gingen ik en een vriendin opstap.. in een café (waar we regelmatig komen)
We kwamen aan maar zagen dat er niet volk was.. dus we liepen door enbesloten  op zo n 20m (zeer kortbij) op nbankje te gaan zitten
fijn aant kletsen onder ons 2 tt er plots een man voor bij kwam .. hij draaide zich om en zei 'Ken ik jou niet?' we keken hem aan en zeiden ' Euhh neen ..'
hij liep 5 stappen door en plots kwam ie terug , ging op zijn knieeën voor mijn vriendin zitten en begon te fluisteren.. ' Wachten jullie op iemand?' mijn vriendin 'ja op 4vrienden' (wat dus niet waar was) en vanwaar zijn jullie? wij een heel andere plaats gezegt zodat hij dacht dat we daar niet vaak kwamen,, waar gaan jullie naar toe? wij zo , naar het café..  die man ' Dat sluit toch dadelijk? wij zo helemaal niet , we  zijn daar al eens geweest.. Die man zo ' Ohh jaa? Hoe oud zijt gij , wij zo jaa 15,16 .. die man . hoe oud denk je dat ik ben? ,, mhn vriendin 'dat intreseert mij eignlijk helemaal niet..' even later stond de man op en wandelde in de richting van het café ,, wat wij niet wisten ... 10min later stonden we op en gingen we naar het café eens we de deur open deeden zagen we de man met zijn rug naar ons zitte , we zijn meteen omgedraait en gaan rennen... we hadden zo'n bang ..

Nu durf ik gewoon amper buiten te komen...
en ik moet daagelijks te voet terug naar huis wandelen van school..
Ik heb raare uren soms 20na1 soms 10na 3 en op een woensdag om 4 uit, dus kan ik niet echt iemand vragen die met me mee wandelt wat moet ik hier aan doen? ???
  • IP logged

K

Karian

Re: raare man?!
#1: 09-11-2011, 11:31
Pak de fiets?

En wees niet zo bang. Dat soort rare types moet je niet onder je huid laten kruipen.
Dit is nou één keer gebeurd en als het nog eens gebeurd en je hebt het gevoel dat hij echt raar doet, moet je gewoon de politie inschakelen.
Momenteel was het nog vrij onschuldig. Bijt ook gewoon van je af als je hem nog eens tegen komt en hij doet of zegt iets wat je niet comfortabel vind.
Als je bang bent, heeft dat juist een slechte invloed op het geheel.

Maar ik zou je niet teveel zorgen maken. Dit overkomt iedere vrouw wel eens. Laat het je niet op je kop zitten.
  • IP logged

s

suppie

Re: raare man?!
#2: 12-12-2011, 16:36
dat was vast en zeker gewoon zo'n rare man die zijn verstand is verloren en niet weet hoe met de normale maatschappij om te gaan, je moet het gewoon tegen je ouders zeggen en de kans dat zoiets gebeurt zal waarschijnlijk niet heel groot zijn
  • IP logged

I

Iris

Re: raare man?!
#3: 12-03-2012, 01:09
Als je zo iemand tegenkomt moet je gewoon op vriendelijke toon zeggen dat je liever alleen met je vriendin bent. Als hij aan blijft dringen en vragen blijft stellen kun je best zeggen dat dat hem niet aangaat, maar blijf altijd vriendelijk! Er lopen altijd mensen op straat, als je schreeuwt of roept zal er altijd wel iemand reageren. Maak je niet te veel zorgen over dit soort mensen en als je het eng vindt om alleen over straat te gaan, zorg dat je je telefoon bij de hand hebt, zet een muziekje op of anders kun je altijd nog een pepperspray of een alarmknop kopen. Als je je ouders verteld wat er gebeurt is en dat je je nu niet meer zo veilig op straat voeld dan begrijpen ze dat meteen! Je kunt ze dan ook gewoon vragen om bijvoorbeeld een pepperspray voor je te kopen. Ik beloof je dat ze dat meteen zullen doen! Dochters veiligheid staat voorop.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal