Skip to main content

Auteur Topic: Butljes..

L

Lisaaax

Butljes..
OP: 14-12-2011, 13:52
Ik scheer mijn schaamhaar al best lang, maar krijg het nooit helemaal weg. Het komt snel terug. Waar ik nou juist een vraag over heb: ik krijg na het scheren allemaal rode bultjes. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Zelf denk ik dat ik de enige ben. Als je bij mensen kijkt is het gewoon helemaal glad. Zo wil ik het ook. Weet iemand middeltjes tegen die bultjes? of een andere manier van scheren? Ik scheer het altijd met een kruitvat mesje. Heb ook andere mesjes geprobeerd maar daardoor wordt het net zo. Help me!
  • IP logged

I

Ine

Re: Butljes..
#1: 14-12-2011, 14:45
Dat is volkomen normaal. Dat heb ik ook allemaal! Ik heb ook bultjes, maar die ontstaan na beschading/ontsteking van een wortel (van je haar), dacht ik. Dus helemaal niets erg, ik krijg het ook niet allemaal weg en ze groeien ook heel snel bij mij terug. Ik heb dus niet echt tips, ik zou niet weten wat je er aan zou kunnen doen, mij stoort het ook niet echt. :P
  • IP logged

K

Karian

Re: Butljes..
#2: 14-12-2011, 15:00
Dat is doodnormaal.
Komt omdat het inderdaad een beetje gaat irriteren als je je scheert. De meeste mannen hebben dit ook maar door de aftershave word dit minder.
Ik raad je alleen niet aan aftershave op je schaamlippen te smeren, dat is niet gezond!
  • IP logged

W

W-illem

Re: Butljes..
#3: 14-12-2011, 15:29
Het helpt ook als je met de richting van de haargroei mee scheert
i p v tegen de richting van de haargroei in!
  • IP logged

L

Lisaaax

Re: Butljes..
#4: 14-12-2011, 15:33
Ja klopt, dat doe ik ook wel, maar helpt niet ):
  • IP logged

I

Ine

Re: Butljes..
#5: 14-12-2011, 16:33
Stoor je je er dan zo hard aan? Als je het echt niet meer wilt, zou ik eens Googelen :p
  • IP logged

K

Karian

Re: Butljes..
#6: 14-12-2011, 18:02
Het is heel normaal om te hebben, ik zal het nog eens herhalen.
Iedere vrouw heeft het en hoe vaker je scheert hoe minder erg het zou moeten worden.
Als je het eens in de week bijhoud zou je er naar mate de tijd verstrijkt minder last van moeten hebben.
Ik had er in het begin ook heel erg last van.
  • IP logged

L

Lisaaax

Re: Butljes..
#7: 15-12-2011, 17:13
Ik stoor me er in de winter niet aan, maar als ik in de zomer in bikini loop vind ik het gewoon lelijk en schaam ik me ervoor! Ik scheer het al meerdere keren per week, doe dit al 3,5 jaar lang ofzo. Op google staan wel een paar dingen maar die werken ook niet ;$
  • IP logged

I

Ine

Re: Butljes..
#8: 15-12-2011, 17:49
Dat zie je toch niet als je een bikini aan hebt? :-P
  • IP logged

L

Lisaaax

Re: Butljes..
#9: 15-12-2011, 20:23
Jawel, het is zegmaar de bikinilijn ;p
  • IP logged

I

Ine

Re: Butljes..
#10: 16-12-2011, 20:21
Mmh, het is dus ook nog hoger of wat?:p
  • IP logged

K

Karian

Re: Butljes..
#11: 16-12-2011, 20:22
Op de overgang van haar schaamstreek naar haar benen, da's je bikinilijn (ongeveer).
Ik denk dat niemand die stoppeltjes of rode vlekjes gaat zien. Dat zie je alleen zelf omdat je er zo dicht bovenop zit!
  • IP logged

I

Ine

Re: Butljes..
#12: 17-12-2011, 08:55
Ah ooh oke, inderdaad daar ziet niemand het!
  • IP logged

L

Lisaaax

Re: Butljes..
#13: 17-12-2011, 10:47
Ja, daar maak ik me ook niet druk om,
je hebt zegmaar je bikinibroekje. Dan loopt er een lijn waar je benen begint. Dus waar de pijpjes van m'n bikinibroekje zitten. Daar heb ik die bultjes. Sorry, ik ben denk niet helemaal duidelijk. Dus je kunt ze nog wel zien. De bultjes op mijn venusheuvel ziet verder niet echt iemand ofzo, dus daar maak ik me ook niet druk om.
  • IP logged

K

Karian

Re: Butljes..
#14: 17-12-2011, 12:59
Daar hebben we het ook over, Lisa ;) De overgang van je benen naar je schaamstreek.
Dat is vaak je bikinilijn. Jij ziet die bultjes waarschijnlijk heel goed, maar het lijkt me erg sterk dat anderen hierop gaan letten.
Geloof me, het is vooral omdat je er zelf zo dicht bovenop zit. Anderen letten daar niet eens op.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal