Skip to main content

Auteur Topic: Legging of tregging

t

teengirl

Legging of tregging
OP: 24-01-2012, 16:55
een algemene vraag voor jullie:
waarom wordt een meisje als ....  uitgemaakt als ze een legging draagt als vervanger van haar jeans. En als ze en tregging draagt word geaccepteerd?



  • IP logged

O

Opradah1

Re: Legging of tregging
#1: 24-01-2012, 17:17
Ik hb werkelijk geen idee xD

Naja een legging is (vind ik) wel voor ergens onder...
Maar om nou iemand voor zoiets uit te maken is een beetje overdreven naar mijn idee...
Iedereen moet lekker aantrekken wat ze willen..

En tregging is meer naar broek toe inwezen... Dusja

Maar ik vind het grote onzin allemaal...
(ligt er natuurlijk wel weer aan wat je eroverheen aantrekt maargoed)

Xxxx
  • IP logged

l

luvvyouu

Re: Legging of tregging
#2: 27-01-2012, 17:25
allemaal onzin je moet gewoon lekker zelf weten wat je aantrekt!!

en vroeger ook (miss lang geleden ) droegen ze ook alleen maar een legging... Als jij je er lekker in voelt moet je het gwn aantrekken.. je hoeft je voor niemand bepaalde kleding
aan te gaan trekken als jij geel en blauw en paars en weet ik veel wilt aantrekken moet je dat gewoon doen!!
  • IP logged

K

Karian

Re: Legging of tregging
#3: 28-01-2012, 09:12
Je moet zelf weten wat je aan doet, maar om heel eerlijk te zijn vind ik zowel jeggings als treggings er niét uit zien zonder dat er wat overheen zit. Ik heb dan altijd het idee dat ze met verf op hun onderlijf lopen in plaats van een stofje. Ik vind het er eerlijk gezegd om vragen dat je nagekeken wordt en misschien wel toegefloten (of negatievere dingen natuurlijk).
Ik vind dat je moet letten op hoe jouw lichaamsbouw is en of je het kunt hebben. Trek dan liever iets aan wat niet doorzichtig is en wat er niet op lijkt alsof je niks aan hebt... ik vind het veel mooier als je een mooie jeans draagt waar je billen goed in zitten dan zo'n likje verf op je onderlijf.
(mijn vriend vind dat by the way ook, net als de meeste jongens die ik ken)

Maar goed, da's mijn mening ;)
Als jij je veilig, mooi, sexy, wat dan ook voelt in die dingen, gewoond dragen :) Ieder z'n mening, zo lang die maar niet beledigend wordt.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal