Skip to main content

Auteur Topic: Rare schaamlip

o

olivia2828

Rare schaamlip
OP: 13-03-2012, 19:50
Hey,
Ik heb zelf een *ahum* afwijkende rechter schaamlip, deze steekt uit en dat vind ik er echt heel raar en vies uit zien.
Ik vroeg me af of dit normaal is en of dat jongens hier problemen mee hebben.
Ik heb het nog niet aan mijn vriendje durven laten zien omdat ik bang ben dat hij dit lelijk zal vinden...
Xx Olivia
  • IP logged

I

Iris

Re: Rare schaamlip
#1: 15-03-2012, 00:46
Hoi Olivia! Dat is altijd balen zoiets. Ik ben een meisje dus ik durf niet te zeggen hoe jongens er tegenaan kijken, maar weet wel dat zat meiden zoiets hebben. Soms is de ene schaamlip iets dikker dan andere, of steekt ie dus inderdaad uit. Sommige hebben een gesloten vagina en bij andere zie je de binnenste schaamlippen zitten. Ik vind het persoonlijk niet lelijk, denk je dat alle piemels recht staan? Geloof me, ieder geslachtsdeel is anders, zowel bij jongens als bij meisjes! Heb zelf wel piemels gezien die een soort knakje erin hebben, of die net als een banaan gevormd zijn, heel dik of juist heel dun. Mannen zijn nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel onzekerder over hun edele delen dan wij ooit zullen zijn. Maak je er niet te druk om!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Rare schaamlip
#2: 15-03-2012, 18:00
Wat Iris zegt is helemaal waar. Mannen zijn juist heel erg onzeker er over. Oftie wel groot genoeg is enzo... En persoonlijk vindt ik het niet erg als de vagina een beetje misvormd is. Uiteindelijk merk je daar helemaal niks van als je gemeenschap hebt. En het uiterlijk is niet zozeer belangrijk, als het genot er maar is en dat je plezier hebt.

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

o

olivia2828

Re: Rare schaamlip
#3: 15-03-2012, 19:49
Hey!
heel erg bedankt voor de reacties! Het is inderdaad de binnenste schaamlip en ik baal hier echt heel van..
Ik zal proberen om me over mijn onzekerheid te zetten en (als ik er aan toe ben) het gewoon te laten zien.
Jullie reacties hebben wel geholpen (ik wist niet dat jongens hier zo onzeker over waren), heel erg bedankt! :)
Xx Olivia
  • IP logged

K

Karian

Re: Rare schaamlip
#4: 16-03-2012, 08:14
Olivia, hoe oud ben je als ik vragen mag?
  • IP logged

o

olivia2828

Re: Rare schaamlip
#5: 16-03-2012, 12:30
Olivia, hoe oud ben je als ik vragen mag?
17. Eerst had ik nog wel de hoop dat het recht zou trekken, maar die heb ik inmiddels al opgegeven..
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 16-03-2012, 17:27 door olivia2828 »

K

Karian

Re: Rare schaamlip
#6: 16-03-2012, 19:31
Als je er medisch last van krijgt kun je altijd opereren.
Mocht je er in je onzekerheid niet overheen kunnen stappen over een aantal jaren (ik zou wachten tot je 21ste ongeveer) dan kun je ervoor kiezen een cosmetische chirurgische ingreep te doen en je schaamlip recht te zetten.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal