Skip to main content

Auteur Topic: maagdenvlies

v

valie

maagdenvlies
OP: 08-04-2012, 17:15
hey,
ik heb even een vraagje: klopt het dat als je ontmaagd wordt en je niet bloed, dat je geen maagdenvlies hebt? Of had?
groetjes
  • IP logged

O

Opradah1

Re: maagdenvlies
#1: 08-04-2012, 17:32
in principe heeft iedere vrouw een maagdenvlies, maar zoals met alles verschild dit nogal per vrouw.. sommige hebben een grotere, stugere de kan gaan bloeden als zij ontmaagd wordt (maar ook met andere dingen kan het maagdenvlies scheuren, dit hoofd niet perse te gebeuren tijdens seks)
andere hebben een kleinere en wat 'rekbaardere' waardoor deze niet hoeft t bloeden als het scheurt.

jouw vraag, zou ik dus persoonlijk beantwoorden met: nee dit klopt niet. iedere vrouw heeft in principe een maagdenvlies.

xxxx
  • IP logged

v

valie

Re: maagdenvlies
#2: 08-04-2012, 17:33
oke dank je  :) ik vond het al een rare gedachte dat sommige vrouwen geen maagdenvlies hebben..
  • IP logged

O

Opradah1

Re: maagdenvlies
#3: 08-04-2012, 20:01
haha :) nee volgens mij is dat niet zo.

xxxx
  • IP logged

o

olivia2828

Re: maagdenvlies
#4: 09-04-2012, 19:07
Hoi,
Wat is een maagdenvlies eigenlijk? Ik hoor vaak discussies over of het wel überhaupt bestaat, vandaar mijn vraag  ;)
  • IP logged

O

Opradah1

Re: maagdenvlies
#5: 09-04-2012, 21:02
het maagdenvlies is een soort ribbelrandje aan de opening van de vagina... vandaar dat ik zeg, iedere vrouw heeft dit naar mijn idee. zodra je seks hebt, maar dit kan ook gebeuren door sporten etc, kan dit oprekken 'scheuren'.
bij sommige meisjes is het maagdenvlies rekbaarder en daardoor hoeft het niet perse te gaan bloeden.

xxxx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal