Skip to main content

Auteur Topic: One night stand?

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
One night stand?
OP: 30-05-2012, 15:32
Hallo,

Ik heb zo'n half jaar geleden achterelkaar 2,5 jaar een vriend gehad.
En het is niet dat we zo seksverslaafd waren, maar we deden het toch wel iedere week nog altijd.
We vonden het gewoon fijn.

Nu is dat dus een half jaar geleden en ik merk echt dat ik het mis.
Ik vingerde mezelf nooit, maar omdat ik het echt miste ben ik er vrijdag eens mee begonnen en eigenlijk bevalt het wel. Maar niet zo als het echt is met een jongen etc.
Ik ben bang dat ik straks met een jongen zo maar het bed in duik, omdat ik er zo naar verlang. Aangezien ik met een jongen uit mijn klas erg goed kan opschieten en die dingen wel eens voor 'de grap' aan bod komen als gesprek.

Aan de andere kant denk ik, wat maakt het ook uit? Ik kan goed met hem opschieten, heb er al eens mee gekust en ik weet gewoon dat er niks tussen ons zal veranderen.

Hoe denken jullie over one night stands?
En wat zal ik doen in mijn situatie?

Groetjes
  • IP logged

x

xeta

Re: One night stand?
#1: 30-05-2012, 17:23
Hoi Liseee,

Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van one night stands, maar ik kan me zeker voorstellen dat je de seks mist. Als jij echt de behoefte hebt om met iemand het bed in te duiken hou ik je echt niet tegen, bedenk dan alleen wel van te voren dat je er achteraf misschien wel spijt van gaat krijgen, omdat je geen echte relatie met deze jongen hebt.. Misschien toch nog maar eventjes wachten tot je weer een vriend hebt?
Liefs
  • IP logged

f

firstlove

Re: One night stand?
#2: 30-05-2012, 17:29
Hoi

Zolang je er geen spijt van hebt achteraf is het helemaal niet erg, maar als je vaker met hem seks gaat hebben ga je misschien iets voor hem beginnen voelen en als dit niet wederzijds is is het wel rot voor jou
Groetjes
  • IP logged

N

Nick123

Re: One night stand?
#3: 30-05-2012, 19:33
Als je 't wil, doen. Luister naar je gevoel, niet verstand (tenzij er zwaaar goede argumenten zijn 't niet te doen)
  • IP logged

K

Karian

Re: One night stand?
#4: 30-05-2012, 19:51
Weet met wié je de one night stand houd.
Hoe goed je die jongen ook kent en hoe overtuigd je er nu ook van bent dat er niks zal veranderen... je weet het nooit honderd procent zeker.
Maak goede afspraken met elkaar en wees duidelijk over de betekenis ervan, houd elkaar op de hoogte van je gevoel tegenover elkaar.
Maar ik zou zeggen, rekening houdende met bovenstaande dingen, waarom niet?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: One night stand?
#5: 31-05-2012, 20:15
Als je 't wil, doen. Luister naar je gevoel, niet verstand (tenzij er zwaaar goede argumenten zijn 't niet te doen)

Dat vind ik altijd zo moeilijk, naar mijn gevoel luisteren haha. De enige rede is eigenlijk gewoon dat ik er wel 'behoefte' aan heb. 
En ik denk niet dat ik er zo maar spijt van krijg, behalve als hij me volledig gaat negeren, want dan word ik natuurlijk onzeker of ik iets verkeerds gedaan heb..

Maar dankje voor jullie antwoorden :)
  • IP logged

v

verkauft

Re: One night stand?
#6: 04-06-2012, 20:06
ik kan hieruit veilig opmakend at jij al lang geen maagd meer bent, het is je eigen beslissing denk inderdaad na met wat je doe ten zoals karian zij dingen kunnen wel veranderen. vrienden van mij doen dit ook en zijn er ook altijd nog tevreden mee...

verk
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: One night stand?
#7: 07-06-2012, 21:05
ik kan hieruit veilig opmakend at jij al lang geen maagd meer bent, het is je eigen beslissing denk inderdaad na met wat je doe ten zoals karian zij dingen kunnen wel veranderen. vrienden van mij doen dit ook en zijn er ook altijd nog tevreden mee...

verk

Ik heb hem er verder niet meer over gehoord, dus ik weet het niet.
En doordat die dingen kunnen veranderen, wil ik ook graag iemand die ik wel kan vertrouwen. Al is dat misschien ook weer awkward en kan dat je 'relatie' verpesten. (vriendschappelijk)

Ik kijk wel wat er op mijn pad komt..
Misschien dat ik het helemaal niet doe, aangezien ik het niks voor mij vind.
Maar we zien wel hahah :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal