Skip to main content

Auteur Topic: seks

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 123
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2012
seks
OP: 07-06-2012, 20:52
ik heb een rare vraag.

Ik heb een vriendje, en we hebben seks. alleen nu heb ik het gevoel dat ik zelf niet zo veel doe.. ik lig onder (zoals meestal) en hij ligt gewoon op me en gaat op en neer.. ik vind het wel heel lekker enzo en hij ook zegt hij.. maar hoort dit? en wat kan ik wel doen?

  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: seks
#1: 07-06-2012, 21:01
Op het begin was dat bij mij ook zo, ik lag en hij deed het 'werk'.
Op een gegeven moment ga je experimenteren. Je kan er zelf over beginnen, of misschien gebeurt het vanzelf. Zo draaide ik mezelf eens om en ging ik boven op.. dit moet je wel durven, want ik vond het best wel eng hahah.
Verder heb je nog van allerlei standjes, waar ik niet echt bij kan helpen, daar heb ik eerlijk gezegd geen ervaring mee. Maar je kan samen denk ik al heel ver komen en ik weet zeker dat hij dat ook waardeert, wat verandering etc :)
  • IP logged

v

verkauft

Re: seks
#2: 08-06-2012, 13:58
probeer het eens, iemand moet het initatief nemen, of heb het er eens over. daarnaast als eits niet bevalt dan doe je het niet meer bevalt het wel dan is dat toch mooi meegenomen?

verk
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 123
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: seks
#3: 08-06-2012, 20:34
oke! dus het is niet raar dat het in het begin zo gaat? :)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: seks
#4: 08-06-2012, 20:45
Dit hangt ook heel erg van je partner af.

Hebben jullie een fatsoenlijk voorspel, wordt jij ergens in betrokken, geeft hij zelf dingen aan.

Zelf zal ik bij een onervaren meisje altijd de tijd nemen om te wennen en dingen te leren, te ervaren en te leren voelen. Daar zullen meestal weken overheen gaan.

Sterkte,

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 123
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: seks
#5: 09-06-2012, 11:56
het is voor ons allebei de eerste keer geweest.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal