Skip to main content

Auteur Topic: bloed na sex bij mijn vriend

h

hakkemelanie

bloed na sex bij mijn vriend
OP: 08-06-2012, 16:18
hoihoi,

ik zit met een probleempje. Ik heb een heel lieve vriend, maar iedere keer als wij sex hebben begint hij te bloeden. Niet uit zijn urinebuis maar aan het velletje zeg maar. Soa's hebben we allebei niet, maar dit is erg vervelend en we willen graag weten wat dit is. Kan iemand ons helpen?

xx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: bloed na sex bij mijn vriend
#1: 08-06-2012, 18:23
Hoi,
Ik denk dat dat de voorhuid is die gescheurd is.

De oplossing is om dan voor een tijdje even geen geslachtsgemeenschap te hebben anders kan het verder gaan scheuren en bloeden. (en als je even wacht geneest het sneller)

Misschien is het ook handig om even bij de dokter langs te gaan. Dat hij\zij er misschien iets voor kan geven.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

h

hakkemelanie

Re: bloed na sex bij mijn vriend
#2: 08-06-2012, 22:29
hoi hoi,

ja dat hebben wij dus al gedaan een tijd geen sex gehad. het wondje was helemaal geheeld en vanmiddag bloedde het opnieuw. enig idee waarom dit dan blijft bloeden? het is niet veel bloed, maar toch...

xx
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: bloed na sex bij mijn vriend
#3: 09-06-2012, 22:02
Ik heb uiteraard geen idee wat jullie onder "een tijd" verstaan ;)

Wanneer jullie een maand geen gemeenschap hebben gehad en het gebeurd daarna weer dan zou ik je vriend willen adviseren om even bij zijn huisarts langs te gaan. Ik denk dat er dan even iets moet gebeuren om dit in de toekomst te voorkomen.

Succes,

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal