Skip to main content

Auteur Topic: Heb ik het recht om mijn ouders te confronteren?

t

teengirl

Heel veel mensen maken dit wel eens mee.
Ons huis is erg gehorig. Zelfs de buurman kunnen we nagenoeg letterlijk verstaan als hij op een normale toon praat.
Mijn kamer grenst aan die van mijn ouders, en ik hoor ze wel eens seks hebben.
Ik kan letterlijk horen wat ze doen, alsof ze naast me liggen te rotzooien zo gehorig dat het is.
Dit was gisteravond ook het geval. Kijk ik weet dat het normaal is voor mensen om seks te hebben, ik doe het ook, maar ik vind niet dat een ander daar last van moet hebben of het moet horen.
Al een keer eerder heb ik duidelijk gemaakt dat ik het gewoon naar vind om te horen (dat gekraak van het bed en gesop enzo echt vies) maar toen ik dat zei kreeg ik een antwoord dat ik me niet als een oud wijf moet gedragen en me er niet mee moet bemoeien.
Maar ik vind het echt vervelend en ik kan er ook niet door slapen.
Zou ik het nog eens duidelijk kunnen maken bij mijn ouders dat ik het vervelend vind of moet ik gewoon mijn mond houden?
Mijn moeder praat namelijk niet graag over dit soort dingen...
  • IP logged

T

Tabloit

Wat stom dat je moeder er niet makkelijk over kan praten.
ik zou het gewoon er eens over hebben en vragen of het iets zachter kan.
of ga het hebben over een andere bed ofzo?
  • IP logged

K

Karian

Je kunt haar ook vertellen dat ze zich kan proberen in te leven in hoe zij het zou vinden als ze haar eigen ouders seks zou horen hebben?
  • IP logged

T

Tabloit

Je kunt haar ook vertellen dat ze zich kan proberen in te leven in hoe zij het zou vinden als ze haar eigen ouders seks zou horen hebben?

ja dat is ook een goede optie c:
  • IP logged

K

Karian

Je voelt zich vast aangevallen en waarschijnlijk ook wel beschaamd, anders had ze je een andere reactie gegeven. Het is ook niet leuk als je kind daadwerkelijk zoiets tegen je zegt. Als ouder wil je daar helemaal niet over nadenken.
Maar goed, het is ook respectloos als zij gewoon lekker door gaan met hun ding en jij er niet door kan slapen!
  • IP logged

v

verkauft

ik hoor ook wel eens hun bed bewegen jah.... maarja het hoort zo gaat goed met ze zij hebben plezier. bonus toch? gewoon omdraaien en niet te veel bij nadenken.

verk
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal