Skip to main content

Auteur Topic: G-spot

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • OneLoveOneHeart
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2009
G-spot
OP: 15-06-2012, 15:46
Hoi,

Ik en me vriendje hebben wel eens seks.
Alleen wat me opvalt is dat ik moeite heb met klaarkomen.
Ik weet het nooit echt zeker of ik klaarkom..
Als ik seks bij mezelf heb, dan merk ik het wel.
Maar samen met m'n vriend niet.
Ze zeggen dat de jongen de G-spot ofso, moet hebben?
Hoe kan hij die vinden? :$
Hoe kan ik klaarkomen tijdens seks?
Hoe kan je het zeker weten dat je komt? Voelt het dan minder intens als bij jezelf? :$


alvast bedankt
  • IP logged

O

Opradah1

Re: G-spot
#1: 15-06-2012, 16:51
Hoe hij de gspot vindt? Zoeken... De een vindt hem zo terwijl een ander concludeert er geen te hebben. Ik kan enkel zeggen dat mijn vriendje mij een uitermate prettig gevoel geeft als hij over een bepaald plekje gaat in de buikzijde...

Voor meisjes is het lastiger klaarkomen tijdens de seks dan voor een jongen ( duhh )... Je zou je clitoris kunnen stimuleren ( zelf of hij )

Hoe je zeker kan weten of je klaarkomt... Tja.. Als je klaarkomt dan weet je het zeker, geen twijfel mogelijk of je dan wel of niet klaar bent gekomen. Maar niet elk dingetje wat jij erg op prijs stelt, om het zo maar even te zeggen, hoeft te zorgen voor een orgasme...het kan ook zijn dat als hij iets doet, dit je een fijn en zeer prettig gevoel geeft, maar dat je niet klaarkomt.

xxxx
  • IP logged

K

Karian

Re: G-spot
#2: 16-06-2012, 10:49
Er zijn maar heel weinig vrouwen die tijdens het penetreren klaar komen.
De beste manier om klaar te komen tijdens de seks is om je clitoris ook te bevredigen, dit kan je vriendje doen of jij zelf.
De G-spot zit in je vagina. Als je met je vingers in je vagina voelt, kun je bovenin op een gegeven moment een wat zachter stukje tegen komen wat je vrij makkelijk kunt induwen. Dat is je G-spot. (zie het linkje voor duidelijke tekening) http://www.thelovefactory.nl/img/news-366.jpg
Echter is die bij sommige vrouwen helemaal niet gevoelig. Soms kan de penis van je vriend ook niet genoeg doen om dit plekje te bevredigen omdat je er gewoon best wel moeilijk bij kan komen. De manier van klaarkomen is hierbij vaak ook veel heftiger.
Succes met jullie ontdekkingstocht! Maar beschouw het zeker niet als ongewoon als het bij jou niet werkt.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal