Skip to main content

Auteur Topic: (Onder)kleding op stage: hulp gevraagd

t

teengirl

Ik loop sinds kort stage (in de hulpverlening) en zit een beetje met mn hand in mn haar wat betreft kleding.

In principe mag ik m'n gewone vrijetijdskleding aan, maar ik moet er heel erg om denken dat er geen decollete of een stukje blote rug/buik zichtbaar is. Aangezien ik veel moet tillen/bukken/lopen valt er daardoor heel veel kleding af die ik buiten mn werk om wel draag. Ik draag nu eigenlijk steeds hetzelfde: een hoog getailleerde spijkerbroek en een vest dat ik heel laag over m'n broek heen kan trekken. Ik voel me er nogal amodieus in. Ik zou ook wel graag eens een normaal shirtje/bloesje en skinny jeans willen dragen. Een idee is natuurlijk dat ik er een hempje onder draag, maar dat schiet vaak na verloop van tijd uit je broek en ik wil niet de hele dag te moeten wringen. Wat kan ik hier aan doen?
 
Een ander probleem (of meer een irritatie) is dat door het bewegen mn bh-bandjes zo nu en dan afzakken. Normaal trek ik die gewoon even op, maar op de werkvloer staat het raar (en kan het niet altijd) om ze op te hijsen. Nu draag ik zo vaak mogelijk een bh met gekruiste bandjes, maar het probleem daarbij is dat de bandjes heel snel onder je hals uitpiepen, waardoor ze zichtbaar zijn (en dat is ook weer niet de bedoeling).
 
Hopelijk heeft iemand goede raad. Alvast bedankt
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Ik zou gewoon aandoen wat je normaal ook andoet, hebben die oudjes ook wat om naar te kijken ;D

Gr
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Ik zou gewoon aandoen wat je normaal ook andoet, hebben die oudjes ook wat om naar te kijken ;D

Gr

Wat een heerlijk zinvolle reactie is dit :S NOT

Er gelden nu eenmaal kleding voorschriften en daar heeft ze zich aan te houden wil ze haar stage kunnen afronden.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Ik zou gewoon aandoen wat je normaal ook andoet, hebben die oudjes ook wat om naar te kijken ;D

Gr

Wat een heerlijk zinvolle reactie is dit :S NOT

Er gelden nu eenmaal kleding voorschriften en daar heeft ze zich aan te houden wil ze haar stage kunnen afronden.

Nou dan kijk je naar die kledingvoorschriften en kijk je wat wel of niet mag
  • IP logged

v

verkauft

daar zit ze nu dus mee.... ik zou zeggen dat een zichtbaar bh bandje niet zou erg is, denk ik dan. verder heb je vast wle iets anders liggen wat er gewoon fatsoenlijk uitziet denk ik.

verk
  • IP logged

T

Tabloit

gebruik doorzichtige BH bandjes of een strapless BH dan of maak hem iets strakker ;)
ik draag al paar dagen een strapless BH en dat zit ook wel lekker ^-^ net als een andere BH.

ehm ik draag meestal lange Only Truien (basic) die opzich wel dicht zijn c:
en geen open rug soms met een Tshirtje er over heen of een leuk hempje.
of een leuk bloesje C:

  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 82
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2012
mijn zus zat met het zelfde probleem en die heeft gwn haar onderbroek aan een hempje genaaid dan kon ze gewoon een bloesje aan zonder dat als ze bukte je iets zag :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal