Skip to main content

Auteur Topic: wat te doen

m

maraa

wat te doen
OP: 30-06-2012, 10:17
Het probleem is het is net 3 dagen uit gegaan met mn relatie van bijna een jaar en ik houd nog steeds super veel van hem, maar weet dat we geen relatie meer gaan krijgen en wel dat we goede vrienden zullen blijven. Deze jongen heeft echt een speciale plek in mn hart. Nu kwam ik gister in de stad (mn vriendinnen steunen me heel erg en laten me zo veel mogelijk activiteiten ondernemen) een jongen tegen waarvan ik weet als ik geen liefdesverdriet zou hebben ik meteen voor zou zijn gevallen.
Nu wil ik weten of jullie het vinden kunnen dat ik contact met die jongen op ga nemen en ga kijken of er iets uit gaat komen. De komende maand wil ik sowieso alleen zijn, om mn verdriet te verwerken. Kan dit of is dit te sletterig?
  • IP logged

K

Karian

Re: wat te doen
#1: 30-06-2012, 10:42
Ik zou lekker rustig aan doen en jezelf de tijd geven je wonden te laten helen.
  • IP logged

O

Opradah1

#2: 30-06-2012, 11:20
ik zou naar je eigen gevoel luisteren,
als jij deze jongen denkt leuk te vinden... tuurlijk kan je dan contact met hem zoeken.. en gwn een gezellige tijd hebben tot je je vorige relatie een plekje hebt gegeven...
het is niet zo dat als je contact legt met deze jongen, je gelijk sletterig gedrag vertoont... want het kan ook gwn een vriend van je worden zonder verdere gevoelens.

als jij denkt dat je het fijn vindt om deze jongen gwn als vriend te hebben (voorlopig) en miss over een hele tijd meer??... moet je dit doen

maar kun je het niet over je hart verkrijgen en zit je nog teveel met je gedachten bij je ex en wil je alles houden zoals het nu is.. dan niet.

luister naar je gevoel, ookal is dit soms heel erg lastig.. het is altijd het beste wat je kunt doen bij twijfel en problemen.

xxxx
  • IP logged

m

maraa

#3: 11-07-2012, 07:31
dank jullie wel :)
Ik heb er goed over nagedacht en heb besloten gewoon tijdje op mezelf te zijn,
aangezien ik denk dat dat uiteindelijk het beste voor mij is.
De gevoelens voor mijn ex zijn wel over, maar blijf t wel lastig vinden.
Heb nu met hem afgesproken om na mijn vakantie erover te praten hoe verder te gaan,
aangezien we beide vrienden willen blijven (we waren voor de relatie al heel lang bevriend).

• IP logged

O

Opradah1

#4: 11-07-2012, 08:10
Goede keuze!
En wat goed dat jullie dat op die manier doen! Mogen vele een voorbeeld aan nemen..
Sterkte en succes!

xxxx
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal