Jongeeeeeeens,
Leef je in! Er is ook nog een kans dat deze jongen inderdaad nogal onzeker is, want een beetje praten en lachen met zn 2en is niet erg stressvol (een beetje maar niet super meestal), maar op een feestje obvious flirten is een stapje verder voor de meesten.
Misschien is hij gewoon verlegen en durft hij de stap niet aan om dan met je te gaan flirten, gaat hij het van jou verwachten (gaat automatisch) & 1. straft 2. probeert je aan te zetten om m aan te spreken 3. probeert zn huid te redden door te doen alsof ie de fixer is.
En ik denk, dat dit ook heel goed van toepassing kan zijn.
Maar ik snap je reactie niet helemaal. Als ik zou willen dat een meisje me leuker ging vinden/me aansprak zou ik (naast haar aan te spreken dan) simpelweg zoveel mogelijk lol gaan hebben, want lol is heel aantrekkelijk, iedereen wil toch zijn met die jongen of dat meisje die overal een feestje van maakt?
En even de definitie van aantrekkelijk aan-trekkelijk -> aantrekken -> naar je toe trekken zodat ie je aanspreek

Ohja en by the way: zijn tactiek werkt tot nu toe geweldig: het meisje zit nog meer achter m aan dan eerst, nou nog de ballen krijgen om r aan te spreken. (objectief gezien

)