Skip to main content

Auteur Topic: Flirten-negeren

k

kimlove

Flirten-negeren
OP: 29-07-2012, 17:31
Heey,
Ben al een lange tijd niet meer hier geweest. Maar zit weer met een probleem en kon er even niet met iemand over praten. Vandaar dat ik het hier even neer wil zetten en misschien dat jullie er wel iets op weten.

Ik ben nu al bijna 3 jaar gek op een jongen. Er zit alleen aardig leeftijdsverschil tussen. Maar goed. Ik kom dagelijks bij hem en zijn ouders thuis (niet voor hem). Altijd super gezellig enzo. Hij doet dan echt heel leuk en geeft me ook echt het gevoel dat hij me leuk vindt. Gistermiddag weer. Toen was hij echt aan het flirten.

Savonds was er een feest, hij ging ook heen. Maar dan negeert hij me (hij zegt alleen hoi, loopt stiekem te kijken, maar voor de rest doet ie niks naar mij). Hij loopt constant met andere meiden te praten en te flirten enzo. Ik word er echt zo zat van. Het is niet alleen gisteravond, maar het is wel vaker zo dat hij me negeert tijdens feestjes enzo.
Ik vind het echt niet meer leuk. Waarom smiddags wel met me flirten en savonds niks doen, en wel met andere meiden? Ik ben er echt boos om.
Ik begrijp niet waar het vandaan komt, en weet echt niet meer wat ik er mee aan moet.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Flirten-negeren
#1: 29-07-2012, 22:25
Hoe reageer jij op een moment dat hij met je flirt? En hoe op een moment dat hij je negeert? En hoe reageren de meisjes metwie hij savonds flirt
  • IP logged

2

27hearts

#2: 30-07-2012, 06:37
Wat zie jij uberhaubt als flirten?
  • IP logged

k

kimlove

#3: 30-07-2012, 11:35
Tja, hoe moet ik dat uitleggen. Hij lacht de hele tijd naar me, zit met eten bijna bij me op schoot enzo. En iedere keer probeert hij gesprek aan te knopen. Weet niet of dat flirten is, maar hij geeft me aandacht.
Bij die meiden slaat hij iedere keer de arm om ze heen en gaat met ze dansen.

Als hij met me flirt, dan lach ik terug. Het ligt er aan in hoeverre en wat hij doet. Als hij met me wil dansen, doe ik dat. Niet dat dat flirten is. Als hij knipoogt, doe ik dat terug.
Eigenlijk doet hij dingen naar mij en doe ik dat terug, om het zo te zeggen.

Als hij me negeert probeer ik heel erg zn aandacht te wekken. Of ik loop boos weg.

Die meiden vinden het allemaal wel grappig, maar het is zeg maar niet serieus. Tenminste dat denk ik.

• IP logged

2

27hearts

#4: 30-07-2012, 12:25
je laat het klinken alsof hij iemand is die gewoon flirt met ieder meisje dat hij tegenkomt, als er niemand anders is doet hij het maar met jou. zo komt het bij mij over
  • IP logged

O

Opradah1

#5: 30-07-2012, 14:41
precies, ik ben het met 27hearts eens, het lijkt erop dat hij gwn een echte flirt is en dat het bij hem niet zo heel veel betekent...
maar, als je er echt zo onzeker over bent en het storend vindt zoals het nu gaat, waar praat je er niet gwn een keertje met hem over.

xxxx
  • IP logged

Y

Yume

#6: 30-07-2012, 15:02
is het niet een beetje cruel om gelijk te zeggen dat hij een player ofzo is?
  • IP logged

2

27hearts

#7: 30-07-2012, 15:14
zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het lijkt alsof hij met heel veel meiden flirt en hij kimlove mogelijk meer ziet als een optie voor als er geen anderen in de buurt zijn.

Ik zeg dat het zo kan zijn, niet dat het zo is
  • IP logged

O

Opradah1

#8: 30-07-2012, 16:24
*sluit zich aan bij 27hearts*

En daabij ben ik ben mening dat niet alle meiden/jongens de flirterig zijn, players zijn.
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#9: 30-07-2012, 17:46
Ik flirt nooit, dus ik eigenlijk kan ik geen player zijn!
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: jan 2012
#10: 30-07-2012, 18:13

Nou fijn jongen.. ^^
  • IP logged

2

27hearts

#11: 30-07-2012, 18:17
zeg nooit nooit, anders wil ik met plezier eens je lichaamstaal lezen als er een aantal aantrekkelijke meiden in je buurt zijn, kijken of je echt niet flirt ;)
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#12: 30-07-2012, 18:43
zeg nooit nooit, anders wil ik met plezier eens je lichaamstaal lezen als er een aantal aantrekkelijke meiden in je buurt zijn, kijken of je echt niet flirt ;)

Nee echt niet anders had ik het zelf toch wel gemerkt?
Als je mijn lichaamstaal wil lezen, veel succes!
Eens zien of je er dan nog steeds zo over denkt!
  • IP logged

k

kimlove

#13: 30-07-2012, 19:10
Hmm, okee dat is hij echt niet!
Hij heeft nog nooit een vriendin gehad, als je ook maar iets zegt over liefde of seks krijgt hij een rood hoofd, allemaal van dat soort dingen weet je wel.
Vandaag deed hij trouwens wel normaal tegen me.
  • IP logged

2

27hearts

#14: 30-07-2012, 20:41

Nee echt niet anders had ik het zelf toch wel gemerkt?
Als je mijn lichaamstaal wil lezen, veel succes!
Eens zien of je er dan nog steeds zo over denkt!

nee, dan had je het zelf niet gemerkt ;)
er zijn ook dingen die heten hormonen, die kunnen je dingen laten doen die je niet opmerkt

Hmm, okee dat is hij echt niet!

Je zei dat je gek op hem bent, dus dan is de kans groot dat er veel is dat je niet opmerkt. Liefde maakt blind
ik zeg niet dat die dingen er dan ook zijn, enkel dat het kan zijn dat jij ze niet opmerkt als ze er zijn
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal