Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd wat moet ik doen?

• Meester Lid
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Verliefd wat moet ik doen?
#120: 09-08-2012, 08:50
K wat is het verschil tussen en relatie rn een vriendin hebbn?
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#121: 09-08-2012, 08:53
Je kan meerdere vriendinnen hebben, maar eigenlijk maar 1 relatie (of 2 maar dat is niet eerlijk)
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: aug 2012
#122: 09-08-2012, 10:26
haha, ja gewone vriendinnen kun je zo veel hebben als je wilt.
Maar ik bedoel je kunt ook een vriendin hebben, maar dan hoef je niet persee een relatie te hebben.
Bijvoorbeeld als je met iemand mixt dan is dat je vriendin... ;)

Het is ook niet eerlijk om met 2meisjes te gaan, (mixen) maar volgensmij had je verkeerd begrepen. ;p

• IP logged
Live, Laugh, Love <3

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#123: 09-08-2012, 10:28
ze heeft trouwens weer wat gezegt, en nu snap ik ook waarom ze niet meer kon afspreken, ze gaat zaterdag al op kamp.
Dan is het wel logisch dat ze het heel druk heeft deze laatste dagen. ;p
heb haar ook al mijn excuses aangeboden...

Maar of ze mij ontloopt dat is nog niet bekent haha. ;)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

#124: 09-08-2012, 11:07
Ik zou er niet vanuit gaan dat ze je ontloopt!
Als ik de reden van kamp zo hoor is het wel erg begrijpelijk,
Wacht gwn rustig af tot na kamp zou ik zeggen, en vraag het dan na tijdje weer eens of ze wilt afspreken, als ze het weer rustiger heeft.

xxxx
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#125: 09-08-2012, 11:21
ja dat denk ik ook, ze had zelf voorgesteld om na de vakantie weer af te spreken dus dat ga ik denk ik doen.. :)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

p

piraatjetomaatje

#126: 09-08-2012, 11:43
jij MOET dat doen..
  • IP logged

O

Opradah1

#127: 09-08-2012, 11:53
Ohhh ze had zelfs zelf al een aanbod gedaan voor na de vakantie!!
Go go goooooo :)
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 27 jr
#128: 09-08-2012, 12:09
@sigtor, ik weet dat je ook vriendinnen kunt hebben Als vrienden -_-
  • IP logged

N

Nick123

#129: 09-08-2012, 12:36
Oke ik ben in de war, ik denk nog steeds heel veel aan haar en ze zit ook in
elke droom van mij..
Maar soms krijg ik het gevoel dat ik haar niet leuk vind of nja dat ik haar minder  leuk aan het vinden ben.
Maar als ze eenmaal praat enz ben ik weer helemaal de oude verliefde sukkel xd

Haha bijna dezelfde situatie als ik, alleen is 't bij mij beetje omgedraaid. Als alles goed gaat en ik bijvoorbeeld bij r ben heb ik niet een suuuper verliefd gevoel, maar als ze er lang niet is (of is ook maar enige teken van twijfel, ookal is zie ik vaak wss spoken) dan voel ik me wel klote.

Alleen is nog een groot verschil tusse ons dat wij al bijna iets hebben (al 3x met zn tweeen geweest, nog veeel vaker met meer en al ff gezoend).

jij MOET dat doen..

Hoo hoo hoooo, als dit gaat om t voorstellen van afspreken dan ben ik t hier niet helemaal mee eens. Als man wordt je wel geacht initiatief te tonen (is ook aantrekkelijk) maar je hoeft r niet 100x te vragen om af te spreken want dat stoot juist weer af. En ik bedoel: als zij met jou graag af wil spreken, kan ze dat ook evengoed zelf vragen.

Heb je trouwens wel al meer ervaring met 'gewoon' meisjes 'fixen' zegmaar & zoenen?
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#130: 09-08-2012, 13:01
haha ik houd het op vaak genoeg, ik ga er niet veel over zeggen
Zullen mensen hier niet echt leuk vinden denk ik  :-X

initiatief tonen om af te spreken doet ze wel, ze stelt altijd wel voor om wat af te spreken, eigenlijk doen we het altijd samen ook, dan vraag ik bijvoorbeeld zou je mischien een film willen kijken, dan zegt zei ja bij jou thuis als je dat goed vind.
Dan spreken we af bij de rotonde om 12uur.

Of soms zegt ze ja lijkt me leuk om wat af te spreken, wat dacht je van wat te gaan drinken??

Dit soort dingen. :)
Dat zit ook niet slecht denk ik.

ik ken haar vriendinnen niet he en zei kent mijn vrienden+vriendinnen ook niet, behalve mijn broertje en een vriendin van hem heeft ze een keer gezien maar die liepen toen de stad in.

• IP logged
Live, Laugh, Love <3

N

Nick123

#131: 09-08-2012, 13:19
haha ik houd het op vaak genoeg, ik ga er niet veel over zeggen
Zullen mensen hier niet echt leuk vinden denk ik  :-X

Screw them :)

Hmm als dat waar is had ik dat niet echt verwacht moet ik eerlijk zeggen, want ten eerste wil je haar gaan zeggen wat je voelt ---> nooot a good idea, pas doen als de deal gesealed is zou ik zeggen..
Ten tweede ben je heeel afhankelijk van haar & van ons (álles wordt besproken snapje, juist ook wel goed hoor, maar laat ook wat zien denk ik)
En ten derde: you seem a little insecure..
__

Maar jongens (@ de commentators) ik snap niet dat jullie 'm aanmoedigen om op z'n tweede afspraak met dat meisje, terwijl er nog helemaal niks gebeurt is, te vertellen dat 'ie haar heel graag wil & verliefd op r is... Thats possibly the worst thing to do..

Mijn advies is wachten totdat de tijd helemaal rijp is & je zeker weet dat ze t zelfde voelt. Want vanaf dan versterkt t de gevoelens tussen jullie, en als je (zo veel) te vroeg doet: BAM! & she is gone..

Ik ben natuurlijk ook maar een individueel die z'n mening geeft (en wss een van de enigen die er zo over denkt hier op t forum ^^) dus bekijk m'n reactie kritisch & doe wat je wil, je bent aan niemand hier iets verplicht ;)

latahh
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 27 jr
#132: 09-08-2012, 13:25
Ok dr. Phill -.-
  • IP logged

O

Opradah1

#133: 09-08-2012, 13:36
@braadpan even iets nuttigere berichtjes plaatsen alsjeblieft.

@nick123 ik denk dat je zeker een goed punt hebt met wat je zegt, daar ben je niet de enige in dus. Ik denk dat het echter wel mogelijk is dat volgende keer een goed moment is, maar dat dit geheel ligt aan hoe de situatie is wat haar en tim betreft...
Het is weldegelijk beter om te wachten tot er ook wat vaart komt vanaf haar kant, maar die is er van wat ik hoor wel al deels. Het ligt er voornamelijk aan hoeveel zekerheid je wilt hebben denk ik,

Wil je helemaal zeker weten wat zij vindt? Dan moet je zeker ng een heeeele tijd wachten.
Wil je het er wel op wagen, dan kan het wel wat sneller

Maar is het echt de 2e keer dat jullie elkaar zien dan?
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

#134: 09-08-2012, 13:37
Hoo hoo hoooo, als dit gaat om t voorstellen van afspreken dan ben ik t hier niet helemaal mee eens. Als man wordt je wel geacht initiatief te tonen (is ook aantrekkelijk) maar je hoeft r niet 100x te vragen om af te spreken want dat stoot juist weer af. En ik bedoel: als zij met jou graag af wil spreken, kan ze dat ook evengoed zelf vragen.

k had het niet over het voorstellen van afspreken, maar dat ze moesten afspreken omdat ze dit had gevraagd. :)

En Nuccah: misschien moet je inderdaad nog wat wachten om het direct te zeggen dat jij gevoelens voor haar hebt. Daar heb je helemaal gelijk ik in Nick123. Je moet gewoon iets zekerder weten of het wederzijds is, want als dit niet zo is, zit je wel een beetje in de problemen denk ik. Je moet gewoon kijken hoe zij reageert bij bepaalde dingen. Gedraagt ze zich anders bij jou dan bij haar vrienden (zo van die dingen). Wij kunnen je altijd helpen als je twijfelt
:)

Groetjes
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal