haha ik houd het op vaak genoeg, ik ga er niet veel over zeggen
Zullen mensen hier niet echt leuk vinden denk ik 
Screw them

Hmm als dat waar is had ik dat niet echt verwacht moet ik eerlijk zeggen, want ten eerste wil je haar gaan zeggen wat je voelt ---> nooot a good idea, pas doen als de deal gesealed is zou ik zeggen..
Ten tweede ben je heeel afhankelijk van haar & van ons (álles wordt besproken snapje, juist ook wel goed hoor, maar laat ook wat zien denk ik)
En ten derde: you seem a little insecure..
__
Maar jongens (@ de commentators) ik snap niet dat jullie 'm aanmoedigen om op z'n tweede afspraak met dat meisje, terwijl er nog helemaal niks gebeurt is, te vertellen dat 'ie haar heel graag wil & verliefd op r is... Thats possibly the worst thing to do..
Mijn advies is wachten totdat de tijd helemaal rijp is & je zeker weet dat ze t zelfde voelt. Want vanaf dan versterkt t de gevoelens tussen jullie, en als je (zo veel) te vroeg doet: BAM! & she is gone..
Ik ben natuurlijk ook maar een individueel die z'n mening geeft (en wss een van de enigen die er zo over denkt hier op t forum ^^) dus bekijk m'n reactie kritisch & doe wat je wil, je bent aan niemand hier iets verplicht

latahh