Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd wat moet ik doen?

B

BliepMiep

Re: Verliefd wat moet ik doen?
#90: 07-08-2012, 14:37
Heeft ze op jouw laatste bericht al gereageerd?
Wel handig dat je dit op Facebook doet, dan kan je zien wanneer ze het leest :D
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: aug 2012
#91: 07-08-2012, 14:41
nee dat nog niet ;p
maar op zulke berichtjes reageert ze altijd wel :)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#92: 07-08-2012, 14:42
maar was mijn antwoord goed? of eigenlijk niet?
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

B

BliepMiep

#93: 07-08-2012, 14:45
Ja! Vooral de:

Oeps per ongeluk verstuurt haha ;p xxx

:)
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#94: 07-08-2012, 14:46
haha okee ;p
had dat eigenlijk echt perongeluk verstuurt  :-[
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

p

piraatjetomaatje

#95: 07-08-2012, 14:50
haha is een goed antwoord hoor! :)
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#96: 07-08-2012, 15:02
mooi, dan is het goed ;p
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

N

Nick123

#97: 07-08-2012, 17:39
Dat antwoord klinkt veelbelovend!

- Ze neemt initiatief om een keer af te spreken
- Ze eindigt met xxx-jes

;)

Ik zie hier niet veel initiatief in, als je er op zo'n moment (zonder hard over te komen) onderuit zou willen zou je dat ook kunnen doen op deze manier. Maaar het kan idd ook gewoon zijn dat ze wil afspreken.

Ik vind dat als de deal nog niet rond is, dat hij er nog niet is. Je kan er wel dichtbij zitten maar ik denk dat dit ook heel anders kan uitpakken.

En xxx is niet veel speciaals nee.

__

Nou ik denk dat populariteit er wel wat mee te maken kan hebben (de meeste mensen zijn veel gesteld op status, al is dat vaak grotendeels onbewust), want 1x afspreken is nog niet heel veel & het zou kunnen dat je haar nog niet helemaal hebt.

Ook moet je oppassen met laten zien dat je haar zo leuk vindt, naar mijn mening.
''Neediness is your biggest enemy,,
Wel zwaar chill van je dat je op r af bent gestapt trouwens!

Piraatjetomaatje, ik durf te wedden dat je een meisje bent ofniet?:p

Ik vind deze situaties altijd wel irritant, omdat als je in RL met een meisje praat dan zie je de reacties enzo, maar nu kan ze ook gewoon niet reageren.

Waarschijnlijk heb ik met deze post weer een paar mensen op de vingers getikt (ik probeer niemand aan te vallen, want ik vind t juist hardstikke goed dat iedereen zo probeert te helpen, maar ik heb gewoon een aantal andere standpunten :p), dus ik beeindig mn post hier even, en als je meer tips & kritiek wil over hoe ik deze situatie aan zou pakken, DM of vraag t hier maar.

Latahh

• IP logged

B

BliepMiep

#98: 07-08-2012, 18:40

En xxx is niet veel speciaals nee.

Ik stuur niet zomaar xxx-jes naar een jongen. Dus het kan zijn dat het per meisje verschilt  :)
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

#99: 07-08-2012, 19:03
uhm Nick123, ik snap u niet echt, maar ik ben inderdaad een meisje hahah
xxx
  • IP logged

N

Nick123

#100: 07-08-2012, 19:31
Ik stuur niet zomaar xxx-jes naar een jongen. Dus het kan zijn dat het per meisje verschilt  :)

Klopt je hebt gelijk, ook dat verschilt per meisje maar uit mijn ervaringen sturen 90% dat standaart. Maar zoals met alles wat temaken heeft met mensen: niks staat vast & je moet het vergelijken met wat je van r gewend bent etc.

uhm Nick123, ik snap u niet echt, maar ik ben inderdaad een meisje hahah
xxx

Ja die opmerking kwam een beetje uit t niks, maar dat dacht ik omdat je super enthousiast was over dat ze had gezegd dat ze misschien na de vakantie iets af konden spreken (jongens hebben meer van: '' well done buddy . '' haha) en omdat jullie in bijna ieder dingetje al iets zagen (heel positief alles bekijken) ^^

En je bent een Belg ofniet?:p

Latahh
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

#101: 07-08-2012, 20:17
ja, dat ben ik inderdaad maat! :d is dat dan erg?
en ja ik bekijk wel veel dingetjes misschien een beetje té positief :s maar ja optimistje zeker? :d
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#102: 07-08-2012, 21:33
haha, nee er zit geen probleem bij afspreken, het klopt dat ik maar een x met haar heb kunnen afspreken maar wij vonden het allebij super leuk, we hebben de hele tijd zitten praten over alles en nog wat, geen een keer was er een onaangename stilte.

Het klopt dat jongens xxx vaak zien als iets gewoons, maar dat verschilt met meisjes...
Zei begon eerst met x, darna ging ze naar X daarna naar Xx en zo door naar xxx en dat wisselt ze af met Xxx enz ;)

Ik ben blij dat ik tussen alle mensen die het met elkaar eens zijn toch nog een iemand heb die een andere mening heeft.

Eigenlijk is zei het eerste meisje waar ik tot nu toe niet helemaal iets durf te doen, mischien is het omdat ik haar echt leuk vind en ook een relatie wil proberen.

• IP logged
Live, Laugh, Love <3

p

piraatjetomaatje

#103: 07-08-2012, 21:41
wat is het verschil tussen x en X?
Ik persoonlijk zie niet zoveel in xxx of xx of x. Ik stuur gewoon niks of x.
Waarschijnlijk durf je niet zo goed, omdat je verlegen bent en verliefd op haar bent.
Is vrij normaal. Waarschijnlijk ook omdat je nog wat onzeker bent of zij ook verliefd is op jou. (denk ik)
Groetjes
  • IP logged

B

BliepMiep

#104: 07-08-2012, 21:42
Ze bouwt het steeds verder op! Maar het ligt per meisje anders, dus kan ik niet goed beoordelen wat ze hiermee echt bedoelt.

Ik duim nog steeds voor je!

xxxx
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal