Skip to main content

Auteur Topic: Vingeren doet pijn!

m

myrthe301

Vingeren doet pijn!
OP: 06-11-2012, 19:09
Mijn vriend heeft me al een paar keer gevingerd, maar als hij er echt in gaat doet het zoveel pijn! Ik gebruik geen tampons en heb het wel geprobeerd maat ik kan het gewoon niet!
Hoe kan het minder pijn doen?
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Vingeren doet pijn!
#1: 06-11-2012, 20:23
Gewoon blijven oefenen en op verschillende manieren proberen.
Zorg ervoor dat je opgewonden genoeg bent en dat je niet meteen begint maar er eerst voor zorgt dat je er klaar voor bent.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Vingeren doet pijn!
#2: 06-11-2012, 22:15
Geef het aan wanneer het pijn doet, dan kan hij wat rustier doen.
Heb je geen pijn wanneer je het zelf doet?

Groetjes
  • IP logged

m

myrthe301

Re: Vingeren doet pijn!
#3: 07-11-2012, 16:59
Ik doe het zelf eigelijk nooit.. het is eigelijk vervelender nog als ik hetzelf doe.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Vingeren doet pijn!
#4: 07-11-2012, 17:01
Zeker gezien het feit dat je zegt dat je een tampons gebruikt, vermoet ik dat de pijn voortkomt uit pijn door de nauwheid. Dit is het geval als de pijn bij je vagina is, niet als het ergens anders zit (de pijn).
Als dit het geval is dan is niet vreemd, sterker nog; heel normaal. Ik had het ook, en heb dit verholpen door het steeds weer opnieuw te proberen. Elke keer een heel klein stuke verder gaan, je grens verleggen.

Probeer het bij je zelf anders? Als je dit prettig vindt. En zo niet, maak duidelijk aan je vriendje wanneer het teveel pijn doet, en stop dan gwn op dat moment :)

Seks moet goed voelen, ookal doet het in het begin misschien pijn, dus net doorduwen of doorgaan terwijl je het niet uithoudt van de pijn. Ken jou grens, maar vind een middenweg tussen grensverleggen zodat je wat minder strak wordt daar en het dus geen pijn meer doet, en teveel pijn doordat je te snel wilt.

xxxx
  • IP logged

m

myrthe301

Re: Vingeren doet pijn!
#5: 07-11-2012, 17:04
Pff dankjewel!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Vingeren doet pijn!
#6: 07-11-2012, 21:41
Zeker gezien het feit dat je zegt dat je een tampons gebruikt, vermoet ik dat de pijn voortkomt uit pijn door de nauwheid. Dit is het geval als de pijn bij je vagina is, niet als het ergens anders zit (de pijn).
Als dit het geval is dan is niet vreemd, sterker nog; heel normaal. Ik had het ook, en heb dit verholpen door het steeds weer opnieuw te proberen. Elke keer een heel klein stuke verder gaan, je grens verleggen.

Probeer het bij je zelf anders? Als je dit prettig vindt. En zo niet, maak duidelijk aan je vriendje wanneer het teveel pijn doet, en stop dan gwn op dat moment :)

Seks moet goed voelen, ookal doet het in het begin misschien pijn, dus net doorduwen of doorgaan terwijl je het niet uithoudt van de pijn. Ken jou grens, maar vind een middenweg tussen grensverleggen zodat je wat minder strak wordt daar en het dus geen pijn meer doet, en teveel pijn doordat je te snel wilt.

xxxx

Maar ze zegt toch juist geen tampon?
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Vingeren doet pijn!
#7: 08-11-2012, 07:08
Woops..
Die "zeker gezien het feit dat je een tampon gebruikt"
Had "GEEN tampon gebruikt" moeten zijn.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Vingeren doet pijn!
#8: 08-11-2012, 10:32
Oh nou, ik snap er toch niks van ^^
  • IP logged

A

Amytrue

Re: Vingeren doet pijn!
#9: 06-12-2012, 18:12
ontspan je. En denk aan hoe leuk je hem vind. vinger jezelf ook een paar keer. uiteindelijk is de pijn weg
  • IP logged

b

beppie2000

Re: Vingeren doet pijn!
#10: 12-01-2013, 12:55
bij mij deed het in het begin ook pijn maar ik ging gewoon door en nu is de pijn over
  • IP logged

m

maaikie

Re: Vingeren doet pijn!
#11: 13-01-2013, 12:30
het is beter als je tampons gebruikt want dan doet het wat minder pijn bij het vingeren en als het te veel pijn doen dan moet j edat gewoon tegen je vriendje zeggen of naar de huisarts gaan
  • IP logged

p

pinkbaby

Re: Vingeren doet pijn!
#12: 13-01-2013, 14:57
heeyy
Als hij gewoon rustig begint en dan heel voorzichtig erin gaat met z'n vinger maybe doet het minder pijn dan ;)

xoxo
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal