Skip to main content

Auteur Topic: ik voel me vies!!

d

dragie_dragon

ik voel me vies!!
OP: 28-10-2012, 17:01
ik heb nu sinds een maand een lieve vriend die echt alles voor me doet en me respecteert *seksueel* omdat ik er nog niet helemaal klaar voor ben denk ik zelf hij zegt wel vaak dat hij het er moeilijk mee heeft maar het voor me over heeft want als het dan een keer gebeurt dat het dan extra speciaal is omdat hij echt verlieft op me is en van me houd *zegt hij* maar nu mijn probleem ik heb zoals de meeste hier wel weten personality disorder en kan daarom zomaar veranderen in een aggresief beest.... ik heb verder ook dat ik een hekel heb aan knuffelen en strelen, tongzoenen etc. allemaal van die zachte rustige dingen maar dat komt ook omdat ik niet zo aanhalig ben als de meesten die ik ken ik denk wel vaak aan sex met hem maar durf het niet te zeggen vaak denk ik ook als ik sex met hem heb moet het ruig zijn anders vind ik het vast niks aan en omdat ik niet tegen hem durf t vertellen over de sex word ik steeds afstandelijker :( en dat doet hem zeer omdat hij eigenlijk weet dat er wat met me is ik durf nu zelfs niet meer te zoenen omdat ik bang ben dat hij opgewonden word wat hij trouwens heel snel word :P ik voel me fijn als ik bij hem lig en als ik iin zijn ogen kijk zie ik een ongelofelijke mooie jongen van binnen en van buiten maar als hij maar met zijn hand in de buurt van mijn vagina komt pakt ik zijn hand binnen 0,2 seconden vast  maar dat vind hij vreemd omdat hij me al is gevingert heeft wat trouwens ook zeer deed maar dat was waarschijnlijk omdat ik heel erg gespannnen was ook vraagt hij me heel veel dingen als hij me aanraakt die ik niet durf te beantwoorden omdat ik bang ben dat hij boos word *ookal heeft hij me uitgelegt dat dat niet gaat gebeuren omdat hij van me houd en respecteert ook heeft hij me gezegt dat hij de vader van mijn kinderen wil zijn *wat ik trouwens ook wil dat hij word* dus wat moet ik doen want ik hou van hem en ben echt gelukkig met hem ookal heeft hij ADHD ;) waardoor hij soms nogal druk kan doen en nogal handtastelijk word WHAT TO DO ????? im desperate :S :'(
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: ik voel me vies!!
#1: 29-10-2012, 10:28
Hallo,

Gewoon Alles vertellen wat je voeld, hij heeft je à
Gezegd dat je alle kunt zeggen tegen hem, dan moet daar gebruik van maken, tijdens de sex en andere dingen laat hem dan weten of je je er goed bij voelt of niet en als je het juist wil laat hem dat dan weten, als hij het niet wil zal hij dat wel aangeven.
Succes!

Groetjes

  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal