Beste NeoRecord,
(ben het ook eens met Liseee)
Volgensmij probeer je te veel je best te doen, liefde is niet zomaar iets wat niet wil komen, liefde is plotseling en onverwacht, je moet er niet naar zoeken het komt naar jou.
Gisteren hadden een paar meisjes in mijn klas het over jongens, wat mij opviel was de ze zeiden dat jongens niet alleen kunnen zijn, ze hebben altijd een meisje nodig.
En ik geef ze ook gelijk, het is niet erg om geen meisje te hebben, misschien is het leven dan ietsje anders maar veel verandert er niet, zeker op jou leeftijd moet je je er niet druk om maken.
En met 2meisjes tegelijkertijd gaan is niet moeilijk, het is de keuze die het moeilijk maakt, als ik moet kiezen tussen twee meisjes, kies ik expres geen van bijden.
Ik vind het ook een beetje raar dat je oppeens god de schuld hiervan gaat geven...
(niet slecht bedoelt voor gelovige) maar god heeft niks te maken met wat jij doet, het is niet zijn schuld maar je eigen.
Laat je iets niet wijsmaken of een excuus gebruiken voor wat jij doet...
Toen ik jou leeftijd was wilde ik geen vriendin ik vond het heerlijk om singel te zijn, ik kon zonder dat iemand mij tegenhield doen wat ik wilde met elk meisje...
Maarja wij zijn twee hele verschillende personen ;p
Groetjes,
Tim