Skip to main content

Auteur Topic: Heeft dit iets te betekenen?

N

NeoRecord

Heeft dit iets te betekenen?
OP: 30-10-2012, 22:19
Hee mensen,

Dat is lang geleden dat ik hier wat gepost heb! Laat ik eerst even naar het probleem, ofja probleem, soort van vraag gaan.

Ik was, heel dom van me trouwens, bezig met 2 verschillende meisjes op hetzelfde moment. het meisje waarmee ik heb gezoend wist niet zeker of ze me gewoon leuk of leuk leuk vond. Ik kreeg soms van die beelden binnen, gewoon uit het niets over wat ik nou moest doen. Dan verscheen er ineens een van de twee meiden in beeld en zei ik tegen mezelf dat ik de ander moest laten gaan. Ik heb nu uiteindelijk afscheid genomen van diegene die niet zeker wist of ze me echt leuk vond of gewoon leuk, wat geeindigd is in een ruzie helaas. Die ruzie is ontstaan omdat ik niet van onduidelijkheid hou en zei dat het pure onzin is dat ze het niet weet of ze me leuk leuk vind of gewoon leuk. kom op zoiets weet je toch wel? Nu ben ik bezig met dat andere meisje wat mij zo leuk vind en ze wil zo graag een relatie... maar nu twijfel ik. Het viel me op dat ik precies hetzelfde zei als wat dat ene meisje tegen mij zei: Ik weet niet of ik je gewoon leuk of leuk leuk vind. En nu snap ik hoe dat ene meisje zich voelde maar het is te laat. Ik sta met lege handen omdat er iets is waardoor ik niet van ze kan houden. Ik snap het niet, het lijkt wel of iemand of iets wilt dat ik nog geen meisje heb. En dan bedoel ik niet een persoon ofzo. Je mag me gek vinden maar ik denk de laatste tijd vaak een "god", en bijgeloof als elke keer als ik iets doe 'god red me' zeg. en dan niet als van "dit gaat echt fout, help me" maar dan bedoel ik echt god. Terwijl ik absoluut niet gelovig ben. Ik vind dit echt raar.

Iemand misschien een verklaring of een mening over dit alles? En dat mag ook over 2 meiden tegelijk aan de haak willen slaan gaan. Wat heel dom was ik weet het, fouten maken is menselijk. Ik ben absoluut geen playertype.

Groetjess! ;D
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 30-10-2012, 22:34 door NeoRecord »

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Heeft dit iets te betekenen?
#1: 31-10-2012, 09:47
Hallo NeoRecord,

Zo denk ik ook, zoals jij in het begin dacht. Je weet toch wel of je iemand leuk vindt?
Kijk, als je echt verliefd bent op iemand, twijfel je niet.
Misschien ben je op zoek naar liefde en dat mag, maar ga daar niet te ver in door.
Zoals je zegt over god etc. je mag daar best in geloven echt waar! Maar je gaat nu dingen bedenken, omdat je geen meisje hebt.
Ik weet niet hoe oud je bent? Maar dat meisje dat komt nog wel en als het zo ver is, dan voel je het wel en dan weet je ook écht of je haar echt leuk vindt of 'gewoon leuk' vindt.

God of niemand probeert je te 'straffen' echt niet.

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Groetjes.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: aug 2012
#2: 31-10-2012, 14:27
Beste NeoRecord,

(ben het ook eens met Liseee)
Volgensmij probeer je te veel je best te doen, liefde is niet zomaar iets wat niet wil komen, liefde is plotseling en onverwacht, je moet er niet naar zoeken het komt naar jou.
Gisteren hadden een paar meisjes in mijn klas het over jongens, wat mij opviel was de ze zeiden dat jongens niet alleen kunnen zijn, ze hebben altijd een meisje nodig.
En ik geef ze ook gelijk, het is niet erg om geen meisje te hebben, misschien is het leven dan ietsje anders maar veel verandert er niet, zeker op jou leeftijd moet je je er niet druk om maken.
En met 2meisjes tegelijkertijd gaan is niet moeilijk, het is de keuze die het moeilijk maakt, als ik moet kiezen tussen twee meisjes, kies ik expres geen van bijden.
Ik vind het ook een beetje raar dat je oppeens god de schuld hiervan gaat geven...
(niet slecht bedoelt voor gelovige) maar god heeft niks te maken met wat jij doet, het is niet zijn schuld maar je eigen.
Laat je iets niet wijsmaken of een excuus gebruiken voor wat jij doet...
Toen ik jou leeftijd was wilde ik geen vriendin ik vond het heerlijk om singel te zijn, ik kon zonder dat iemand mij tegenhield doen wat ik wilde met elk meisje...
Maarja wij zijn twee hele verschillende personen ;p

Groetjes,

Tim
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

N

NeoRecord

#3: 04-11-2012, 19:32
Woww ten eerste,

Bedankt voor jullie reacties :) waardeer ik zeer

En ik wil meteen even zeggen dat ik absoluut god niet de schuld geef! xd Ik weet dat het mijn eigen schuld is en dat ik het mezelf moeilijk maak, maargoed gebeurd is gebeurd. Ik ben als ik eerlijk ben wel op zoek naar een meisje. Heb er geen problemen mee dat ik single ben, krijg genoeg aandacht, daar niet van :) Maarja ik zal dus gewoon geduld moeten hebben inderdaad. Maar 't leek echt alsof ik straf kreeg ;p van mezelf dan en niet van god! :P Ik zal gewoon afwachten, en mezelf wel openstellen voor dingen, dan moet het helemaal goedkomen.

Bedankt!
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: aug 2012
#4: 04-11-2012, 19:40
hey,

Als je genoeg aandacht krijgt heb je ook genoeg keuze dus als je graag een vriendin wil kun je er makkelijk voor gaan ;)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

N

NeoRecord

#5: 05-11-2012, 18:02
Ben nogal kieskeurig en ga liever niet met de eerste de beste er vandoor ;P

Maar bedankt voor je mening :)
  • IP logged

i

ikke

#6: 05-11-2012, 18:11
Ik ken je best begrijpen afgezien van dat god gedeelte. Had namelikk in de zomer ook zo een domme fout gemaakt van meiden tegelijk. En ben ook totaal geen player. Heb er alleen niemand aan over gehouden...
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal