Skip to main content

Auteur Topic: vriend is onzeker.. wat moet ik doen

x

xdliefmeisje

vriend is onzeker.. wat moet ik doen
OP: 22-11-2012, 21:36
hee,
Ik heb net een maandje met mijn vriend en hij is heel bang dat hij me gaat verliezen omdat hij zich zelf niet 'de  knapste' vind. Ik ben iemand die heel erg op karakter valt en hij is zo lief en helemaal niet lelijk. Maar het probleem is nu dus,, hij is heel onzeker omdat hij mij te mooi voor hem vind enso weten jullie iets wat ik zou kunnen doen om hem meer zelfvertrouwen en zekerheid te geven. Het zeggen helpt niet want het dringt niet tot hem door

dankjexx
  • IP logged

P

Plehai

Hey, hier een paar dingen die je kan doen:
Maak hem duidelijk dat je hem leuk vindt zoals hij is en dat zijn uiterlijk daar niets aan verandert.
Geef hem een beetje meer aandacht of ga samen eens uit /iets leuks doen.
Toon dat je echt van hem houdt en dat jij denkt dat wat hij denkt nergens op slaat.
Als hij nog altijd gelooft dat hij jouw niet verdient zeg hem dan eens te kijken naar de mensen rondom zich. Er zijn zoveel lelijker mannen die ook een knappe vrouw hebben.

De hopende dat je hier iets aan hebt, Plehai
  • IP logged

p

projectS

Ik snap je probleem,
probeer het eens recht in zijn ogen te zeggen, met een misschien wat strengere blik (niet zo streng dat hij schrikt), zodat het misschien echt tot hem doordringt.
Misschien helpt het ook als je tegen hem zegt dat hij er superleuk uitziet en dat je echt geen ander vriendje wilt (zei mn ex-vriendin tegen me, en vond dat wel fijn ;))

Succes,
Project S

PS,
Op welke manieren heb je het al geprobeerd?
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal