Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op collega, wederzijds?

C

Caissière

Verliefd op collega, wederzijds?
OP: 25-12-2012, 19:37
Hallo allemaal,

Allereerst: bedankt voor het lezen!

Sinds juli werk ik in een supermarkt. Was erg wennen en ik ging in de eerste instantie puur en alleen zakelijk om met collega's.
Onder werktijd praatte ik niet/nauwelijks met collega's, omdat ik vind/vond dat dit erg onprofessioneel oogt voor de klant.
Nu heb ik dus een mannelijke collega, we zijn zo goed als even oud en op de een of andere manier maakt hij iets in me los wat nog niemand anders is gelukt.
Bij hem zijn voelt heel natuurlijk, goed en alsof we elkaar al jaren kennen.
Onder werktijd( alleen als er geen klanten in de winkel zijn) lopen we ook veel met elkaar te klooien, hij wil heel vaak met me praten als we even niks te doen hebben(iets wat ik totaaaaal niet erg vind ;D) en hij draait zich ook constant om naar mij.
Nu postte hij vandaag een bericht op mijn Facebook en ik ben er achter gekomen dat je hart écht een sprongetje kan maken!  :-[
Ik denk echt dat ik verliefd ben, maar ik vraag me af of hij dat ook zo ziet..
Verder zeggen collega's van ons ook altijd dat wij zo'n leuk stel zijn, samen.. Zelfs een KLANT!!! heeft dat gezegd! :Blush:
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen:
Moet ik afwachten en zien wat er gebeurt, of moet ik misschien iets laten merken?

Help me, want ik schaam me echt dood! Vind het zó onprofessioneel overkomen!

Nogmaals bedankt!
  • IP logged

p

pandamoon

Re: Verliefd op collega, wederzijds?
#1: 25-12-2012, 21:25
Hee,
Het is maar een baantje bij een supermarkt. Dus ik zie het probleem niet zo? Vraag gewoon of die wat leuks wil doen een keer. Daar is niks onprofessioneel aan hoor. Bij mij  op werk doen we ook gewoon idioot als klanten erbij zijn haha! Hoop dat jullie een leuk stel worden, en fijne kerst :)
x.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: aug 2012
#2: 25-12-2012, 21:26
Heyy,

Dit is super!
Ik zou er gewoon voor gaan, waarom zou dit onprofessioneel overkomen?
Ik zit op de opleiding toerisme, en daar word je opgeleid tot gast heer gast vrouw, ik zou niet weten waarom het dus onprofessioneel over zou komen als jullie het voor de klant een beetje verbergen.

The mind makes poeple complicated the heart makes everything easy.
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

C

Caissière

#3: 25-12-2012, 22:00
Bedankt voor jullie reacties!
Maar dan zet ik de eerste stap... En stel dat hij me dan niet ziet zitten! Dan kan ik net zo goed ontslag nemen omdat het dan nogal awkward gaat worden met werken enzo..
Wisten we maar van elkaar hoe of wat, dan wist ik in elk geval waar ik aan toe was.. :')

Maar kan ik niet beter wachten tot hij iets aangeeft/ de eerste stap zet?

Overigens is hij qua looks totaaaaal niet waar ik op val, maar hij maakt me gewoon ontzettend aan het lachen, kunnen goed samenwerken en geen id wat hijer te zoeken heeft, maar hij blijft maar in m'n gedachten rondzwerven..  Verder issie gewoon ontzettend lief!
  • IP logged

H

Hope

#4: 25-12-2012, 22:35
Bedankt voor jullie reacties!
Maar dan zet ik de eerste stap... En stel dat hij me dan niet ziet zitten! Dan kan ik net zo goed ontslag nemen omdat het dan nogal awkward gaat worden met werken enzo..
Wisten we maar van elkaar hoe of wat, dan wist ik in elk geval waar ik aan toe was.. :')

Maar kan ik niet beter wachten tot hij iets aangeeft/ de eerste stap zet?

Overigens is hij qua looks totaaaaal niet waar ik op val, maar hij maakt me gewoon ontzettend aan het lachen, kunnen goed samenwerken en geen id wat hijer te zoeken heeft, maar hij blijft maar in m'n gedachten rondzwerven..  Verder issie gewoon ontzettend lief!

Niet wachten meis, Gewoon doen!

Als t goed voelt, waarom zou je dan wachten?
  • IP logged

C

Caissière

#5: 25-12-2012, 22:54
Het punt is, dat ik gewoon niet onze vriendschap wil verpesten en ook ons werk, al is het maar een baantje in een supermarkt, mag er niet onder komen te lijden.. Dus stel dat hij nee zou zeggen.. Dan is het voor mij einde oefening.. En zoek dan maar weer eens een nieuw baantje hier...
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#6: 26-12-2012, 01:32
Daar heb je een punt, maar misschien gaat het helemaal niet fout??
Positief denken daar kom je het verst mee ;)
Misschien hoef je zelf niet de eerste move te doen, laat hem dat doen.
Als hij jou leuk vind en ballen heeft dan zal hij het ook zeker doen.
En je kunt ook flirten met hem, seintjes geven enz.
Niet veel jongens zijn daar heel slim in maar als hij dat wel is komt hij er ook wel achter.
Plus als hij je vaak complimentjes geeft weet je ook genoeg.

''Waiting is harder then we think''

• IP logged
Live, Laugh, Love <3

C

Caissière

#7: 26-12-2012, 08:19
Bedankt voor je reactie!
Dan wacht ik maar af, denk ik..
Hoe lastig het ook is, denk dat het beter is dat ik hem de eerste stap laat zetten.. :)
  • IP logged

p

pandamoon

#8: 26-12-2012, 10:10
Kun je niet via andere collega's erachter komen wat hij van je vind? Of een keer met de hele gang (al je collegas) iets gaan doen, dan is het makkelijker om een move naar hem toe te maken, maar het is niet verdacht dan. x
  • IP logged

C

Caissière

#9: 26-12-2012, 12:23
Ja, dat is inderdaad wel een idee.. Een probleem is dat er nét een 'uitje' is geweest, en ik weet dus niet wanneer er weer iets wordt georganiseerd..
  • IP logged

C

Caissière

#10: 26-12-2012, 18:08
Net weer gewerkt, maar hij was er niet, helaas..
Moeten volgende week zaterdag weer samen werken..

Denk overigens niet dat het mogelijk is om collega's te laten peilen hoe/wat, want ik vertrouw er maar 1 zoiets toe en die spreekt hem niet heel veel.
Ben nou eerlijk gezegd ook (nog) niet op zo'n punt dat ik het haar zou vertellen..
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#11: 27-12-2012, 00:56
Als je voelt dat je iets liever niet wil dan moet je het ook niet doen.
Wees gewoon jezelf het komt vast wel :)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

C

Caissière

#12: 30-12-2012, 12:43
Bedankt voor je reactie!

Ben er net achter gekomen dat we a.s. zaterdag pas weer samenwerken... Aiiiii lang wachten is nooit leuk..
  • IP logged

p

pandamoon

#13: 30-12-2012, 13:16
oke whatever
  • IP logged

C

Caissière

#14: 30-12-2012, 21:00
Net een kaartje van hem ontvangen nog voor mijn verjaardag.. Zo lief!!
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal