Archief > Problemen in de Liefde

Versiertips?? :)

<< < (2/2)

sapjexlady:
Ten eerste: leuk topic!

Oke: hier heb ik wat tips.
ik ben verliefd op een jongen die heel dicht bij me woont, nou toont hij niet veel intresse
maar kijk het zit zo:
op een schaal van 1 tot 10 qua populairheid sta ik op 2 en hij op 10 zo maar zeggen :)
hij woont dus heel dicht bij me en als hij alleen met mij is det hij heel aardig
maar met zijn vrienden niet :(
nou fietst hij dus elke dag met een vriend een stuk mee naar huis en op het schoolplein bij de fietsen rekken doe ik dit:
1. ik wacht net zo lang tot hun weg rijen en ik stiekem achter hun aaqn kan gaan rijden
2. dan het laatste stukje fietsen we samen.

dan nog wat algemene tips:
1. praat over algemene dingen vooral school is een beroemd onderwerp.
2. probeer hem steeds iets langer aan te kijken.
3. toon intresse in hem
4. neem hem op hyves/facebook/twitter/skype/msn etc. en knoop soms een gesprekje aan over bijvoorbeeld tip 1
5. lach naar hem :D

doei doei xx sabine

Nuccah:
Idd leuk topic!

@sapjexlady
Dat is erg slim van je, maar als hij anders is bij zijn vrienden dan weet ik niet of je wel kans maakt.
Maar probeer wat meer zelfvertrouwen te hebben niemand is een 2.
En misschien vind hij je wel leuk maar durft hij dat niet te laten zien bij ze vrienden...
Maar voor mij is dat maar een gok.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, nee heb je ja kun je krijgen ;)!

Hier wat versierTips:
- oogcontact maken
- interesse tonen (bijv. Zijn/haar hobby's)
- een beetje plagen vinden sommige jongens/meiden ook erg leuk
- haar nummers vragen als ze met vriendinnen is, als ze die geeft weet je al zeker dat ze over jou gaan praten. (doe dit op een flirterige manier, haast je niet maar blijf kalm en sociaal, als je haar niet kent moet je dit zeker niet doen)
- maak hem/haar aan het lachen, meiden vallen heel snel voor jongens die dat goed kunnen, jongens ook hoor!
- groet hem/haar altijd als ze langs komt
- wees lief en help haar als er iets is (bij verdriet, bijvoorbeeld steunen en bij haar blijven is al genoeg)
-In de klas naast haar zitten, niet te ver van haar zitten.
-haar/hem vragen om wat te gaan drinken samen na school bijv.

Wat je nooit moet doen:
- hard to get spelen want meestal helpt dat niet en zal je meiden/jongens alleen maar afkaatsen.

Laatste tip:

Blijft altijd open jezelf nooit afsluiten!!!!


Ik hoop dat het helpt
Succes!!


Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie