Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd maar onzeker

I

IV

Verliefd maar onzeker
OP: 05-11-2013, 19:10
Heej ,
Ik ben verliefd op een jongen van mijn klas hij is echt mooi :D , hij is heel lief , grappig en heeft geen streke ofzo.
Maar ik ben altijd zo onzeker over mijn uiterlijk want ik heb wel last van puisten maar niet erg, en hij heeft er geen last van , dat maakt me dus al onzeker. En ik heb ook wat scheve tanden maar heb een beugel dus het zal wel goedkomen , en zijn tanden zijn perfect ..
Ik ben ook snel jaloers ik denk altijd dat hij op iemand anders is want hij komt met alle meisjes goed overeen hij praat met iedereen en hij lacht naar iedereen enzo .. Maar als ik zie dat hij lacht ofzo met een ander meisje ofzo of als hij wat bloost maar dat is meestal bij iedereen dan ben ik jaloers :(
Ik denk niet echt dat hij op mij is hij kijkt wel enzo maar dat is wel normaal zeker .. Hij praat ook vanzelf tegen mij enzo maar ik ben eigelijk stiller omdat ik onzeker ben enzo ...
Ik wil het hem vertellen maar ik durf het niet misschien later maar nu is nog te vroeg denk ik. Hij komt dus met iedereen goed overeen en het is moeilijk te zien of hij op mij is hij kijkt dus wel soms dan kijkt hij zo denkend , niet slecht maar ook niet goed .. Dat neem ik dus op als een slecht teken.
Soms als ik achter hem zit ofzo draait hij zich wel regelmatig om om te kijken wat ik doe ofzo of dan begint hij te babbelen , maar ik denk dat hij dat bij anderen ook wel doet ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Kan iemand mij helpen ??
Groetjes
xx
  • IP logged

I

Iris.Vcb

Re: Verliefd maar onzeker
#1: 07-11-2013, 17:20
volgens mij is het aan zijn kant nu nog wel gewoon vrienden, maar mss moeten jullie eens een keertje samen wat gaan doen, dan zal je waarschijnlijk wel meer te weten komen.
wie weet deelt hij wel zijn gsm nummer met je!

succes
  • IP logged

I

IV

Re: Verliefd maar onzeker
#2: 09-11-2013, 12:01
volgens mij is het aan zijn kant nu nog wel gewoon vrienden, maar mss moeten jullie eens een keertje samen wat gaan doen, dan zal je waarschijnlijk wel meer te weten komen.
wie weet deelt hij wel zijn gsm nummer met je!

succes


Heej,
Ik heb zijn gsm nummer al maar anderen zeggen dat hij nooit antwoord enzo  ale hij smst niet echt.
Ik ga echt niet vragen om alleen af te spreken dat zou echt opvallend en raar zijn .. Dat durf ik echt niet. Maar ik merk op dat meestal als hij met mij praat ofzo dat hij dan rood word en dat zijn ogen zo waterig worden enzo en soms is het echt heel erg dan is hij echt suuuperverlegen , dat was toen we bij godsdienst in een doorschuifsysteem dialoogjes moesten doen (niet voor de klas maar gwn met 2 apart). Hij praat ook wel redelijk veel tegen mij, nu zit ik bij nederlands naast hem en hij kijkt wel regelmatig naar mij en hij praat wel redelijk veel enzo en lacht veel, probeert me aan het lachen te maken enzo. Maar hij is soms ook veel met andere meisjes bezig ale en dan zie ik dat hij ook soms zo rood word enzo maar is dat omdat hij weet dat ik ook aan het kijken ben want ik zie dat dus en hij kan mijook zien maar ik weet niet of hij dan door heeft of ik ook kijk of is dat gewoon omdat hij dat meisje dan leuk vind? Ik vind dat hij nu wel vaker naar mij kijkt enzo en hij word altijd rood enzo ma is da normaal dat zijn ogen dan zo waterig worden en soms zie ik ook wat rood in zijn ogen enzo.

  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Verliefd maar onzeker
#3: 12-11-2013, 15:24
Je zal hem toch op een of andere manier moeten laten weten laten weten dat je hem leuk vind,
En als je mondeling te eng vind kan het via email of sms maar als ik jou was zou ik hem tijdens het  Nederland,s dan zitten jullie toch naast elkaar hem een briefje geven met bijvoorbeeld,

Ik vind jou echt leuk ....... ik zou best met jou willen

Aangezien dat jullie toch een uur naast elkaar zitten heb je grote kans dat je meteen een antwoord krijgt en als het positief is gefeliciteerd en als het negatief is dan heb je het in ieder geval geprobeerd even goede vrienden toch ?     
  • IP logged

I

IV

Re: Verliefd maar onzeker
#4: 12-11-2013, 17:03
Je zal hem toch op een of andere manier moeten laten weten laten weten dat je hem leuk vind,
En als je mondeling te eng vind kan het via email of sms maar als ik jou was zou ik hem tijdens het  Nederland,s dan zitten jullie toch naast elkaar hem een briefje geven met bijvoorbeeld,

Ik vind jou echt leuk ....... ik zou best met jou willen

Aangezien dat jullie toch een uur naast elkaar zitten heb je grote kans dat je meteen een antwoord krijgt en als het positief is gefeliciteerd en als het negatief is dan heb je het in ieder geval geprobeerd even goede vrienden toch ?   


Nee ik zeg het liever mondeling .. En als de leerkracht dat briefje dan ziet ?? Ze ziet het zoizo wij zitten vooraan. Een briefje is niks voor mij .. Maar mondeling durf ik het ook niet ik weet ook niet wanneer ik het kan zeggen ik ben nooit met hem alleen ofzo en hij lijkt me ook niet het type om een lief te hebben. Hij is zo anders precies alsof hij nooit verliefd is ofzo.. Het lijkt me geen goed idee , maar toch bedankt! Ik heb ook niet echt de indruk dat hij geïnteresseerd is in mij ofzo , ale soms is dat wel als we praten dat hij rood ziet en zijn ogen zijn dan zo waterig alsof hij gaat wenen. Maar ik zie soms ook dat hij dat ook bij anderen doet of is dat gewoon omdat hij weet dat ik kijk want hij kan het dan wel zien dat ik kijk bv. als ik schuin achter hem zit en hij met een meisje praat voor mij. Ofwel is hij gewoon niet op mij en is dat gewoon normaal dat hij zo doet..
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal