Skip to main content

Auteur Topic: verliefd op een onbereikbare jongen.

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 82
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2012
verliefd op een onbereikbare jongen.
OP: 19-03-2014, 21:47
Hallo allemaal!
Al best lang heb ik geen vriend meer gehad omdat mijn exen het nogal gemeen hebben uitgemaakt of dat ik ze heb moeten dumpen omdat ze gemeen werden. Ik had er echt even genoeg van. Samen zit ik met een vriendin op stijldansen en we hebben beiden een partner. Voor de rest kenden we er niet veel. Totdat er een ander groepje dat die vriendin van mij heel goed kent op de zelfde dag gingen dansen als wij.1 jongen daarvan kent zij best wel goed, en ik weet zeker dat ze hem leuk vind. we raakten aan de praat met elkaar. Hij gaf zijn nummer aan mij en toen ik thuis kwam hebben we via whapp nog heel lang door gepraat. vanaf toen praatte we eigenlijk zo wat elke dag met elkaar en zagen we elkaar op dansles. Maar op dansles neemt hij veel afstand van mij en hij heeft door gebrek aan jongens veel danspartners, waaronder de vriendin van mij. Ik dans met een ander iemand. Onder dansles knuffelt hij met zijn danspartners en doet hij heel close. Dit doet hij ook wel met mij maar dan afstandelijker. Op whapp is hij dat juist helemaal niet. Hij flirt echt constant en daarom dacht ik ook eerst dat hij mij leuk vond. Ik begon hem ook steeds leuker te vinden! er waren veel momenten dat we bijna iets hadden maar iemand vragen via whapp is ook een beetje raar en buiten om deed hij nog steeds afstandelijk! deze week had ik het heel druk met school en eigenlijk geen tijd om met hem te praten. maar nu hoor ik dus gister dat hij een vriendin blijkt te hebben! Hij heeft helemaal niks gezegd erover terwijl ik dacht dat we zo'n goede band hadden. hij is vandaag wel veel online geweest op whapp maar hij antwoord mij niet toen ik vroeg of hij echt een vriendin had. maar ik weet het bijna zeker dat hij er 1 heeft want die vriendin van mij die kent zijn vriendin!
Ik vind hem echt heel leuk maar ik weet niet wat ik nu moet doen?
x
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Hoi Sapjexlady,
Ik denk niet dat die jongen een goede partij is voor jou, Ten eerste heeft hij een vriendin en is daardoor off limit of wel bezet.
Hij is nogal close met de meiden op de dansschool en danst en knuffelt met meerdere meiden en dat terwijl hij een vriendin heeft.
Hij brengt hiermee meiden hun hoofd op hol kijk naar je zelf en misschien nog wel meer meiden en ik heb het idee dat hij er ook geen moeite mee heeft om vreemd te gaan.
Alles bij elkaar denk ik dat dit echt een foute jongen voor je is en dat deze jongen je alleen maar pijn en verdriet zal brengen.
Ik weet dat je al weer een tijdje alleen bent en dat graag een leuke vriend wil hebben maar dit is hem niet.

 
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal