Skip to main content

Auteur Topic: Verliefdheid gaat niet over

S

Sabxx

Verliefdheid gaat niet over
OP: 30-07-2014, 07:29
Hoi allemaal!
Ik heb een probleem, hopelijk kunnen jullie me helpen.
Ik ben verliefd op een jongen en hij wil mij ook wel maar hij wil alleen met mij naar bed. En daar wordt ik alleen maar ongelukkig van want dat doet hij met iedereen zowat. Maar steeds als hij me aanraakt of in me buurt komt voel ik me weer zo fijn! Maar daarna wordt ik weer mega ongelukkig want dan reageert hij bijvoorbeeld never nooit op whatsappjes van mij, hoeveel je er ook stuurt! Ik wordt hier echt gek van! Wat moet ik doen ?
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Verliefdheid gaat niet over
#1: 30-07-2014, 08:27
Ik zou in ieder geval geen seks (meer?) met hem hebben.. Hoe lastig dat soms ook kan zijn, want zo te horen is dat een beetje de enige manier om aandacht en gezeldschap van hem te krijgen..

Nou ga ik iets zeggen dat je niet leuk gaat vinden,
Ik denk dat hij (aan je verhaal af te leiden) helemaal niet zo gek van jou is, ik denk dat hij voornamelijk gek is op seks en dat hij dit -zoals je zelf al aangeeft- bij veel meisjes doet.
Het feit dat hij niet terug reageert op whatsapp en je voor de rest links laat liggen, is voldoende aanwijzing voor mij om (als ik in jouw schoenen stond) deze situatie af te kappen en te stoppen.

Jij verdient beter dan iemand die enkel bij je wilt zijn en lief tegen je doet als je doet wat hij wilt.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: Verliefdheid gaat niet over
#2: 30-07-2014, 19:23
het is duidelijk dat hij je niet leuk vind ik zou gewoon geen contact meer op nemen met hem meid!
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Verliefdheid gaat niet over
#3: 30-07-2014, 20:40
Hallo Sab,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

Ik denk dat het voor jou heel belangrijk is om weer een stukje zelfwaardering te krijgen en te gaan leren een beetje voor jezelf op te komen.


Wanneer ik dit zo lees dan is er van zijn kant helemaal geen sprake van liefde, volgens mij gebruikt misbruikt hij jou alleen maar.

Ik hoop dat jij niet afhankelijk bent van deze player voor jouw geluk ?
Wees wijs en maak hier heel erg snel een eind aan. Ik denk dat er bosjes jongens rond lopen die jou wel waarderen en die jou wel o een correcte manier behandelen.

Verbreek dit contact heel snel, blokkeer zijn telefoonnummer, verwijder hem van al je sociale media. Deze jongen is absoluut niet goed voor jou.

En weet je, volgens mij weet jij dit zelf ook wel maar durf je het gewoon niet af te sluiten uit angst voor eenzaamheid.

Mocht je behoefte hebben om hier over te babbelen in kleiner gezelschap dan mag je mij een privebericht sturen.

Happy_Man
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Verliefdheid gaat niet over
#4: 30-07-2014, 22:19
Sabine dit is echt een foute jongen voor je.
Deze jongen gebruikt jou als een gebruiks artikel, Het is makkelijk, Het kost hem niks, En als hij ze kwakkie kwijt is dan is de interesse in jou ook meteen weg.
Meissie je weet zelf ook dat hij misbruik van je maakt en daarom moet je voor je zelf opkomen en maak hem duidelijk dat het over en uit is.
Neem daarna geen contakt meer met hem op, En als hij belt of mailt niet opnemen en niet reageren.
Ook als je uit gaat ontwijk hem dan ga niet naar de tent waar hij is als dat mogelijk is ?
En als je hem wel tegen komt kom dan voor je zelf op en zeg hem dat het over is en dat je helemaal klaar bent met hem.
En ga dan om je heen kijken en zoek dan een vriend die wel voor 100 procent voor jou wil gaan welke goed en lief voor je is en iemand die er door dik en door dun is voor jou en alleen voor jou.
Meis kom op voor je zelf en geef je liefde aan iemand die het verdient.
  • IP logged

S

Sabxx

Re: Verliefdheid gaat niet over
#5: 06-08-2014, 21:34
Ahh dank jullie wel. Jullie zijn zo lief! Dit gaat wel moeilijk worden want stom genoeg vind ik m gewoon hartstikke leuk maar jullie hebben gelijk en ik moet geen contact meer met hem hebben...
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal