Skip to main content

Auteur Topic: Ik weet t echt niet meer... Help :(

L
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: sep 2014
Ik weet t echt niet meer... Help :(
OP: 01-09-2014, 04:32
Ik heb vorig jaar met iemand (M) gehad en we vonden elkaar zo leuk... op geve moment ging het uit na een maand door iemand die mij leuk vond maar ik hem niet. en hij verzon leugens enz.. later geloofde me M mij en kregen we weer wat. dat duurde een maand en hij vond iemand anders leuk. Natuurlijk. Ik had erdriet. Maar ik wist dat het erbij hoorde. Toen het tussen hun uitging was ik wel blij eigenlijk want ik wou hem altijd terug. Ik kreeg wat met hem voor de 3e keer en het duurde weer 2 maanden en we waren
 echt gelukkig enzo.. Ik hield van hem en hij vab mij.. maar me vriendin vond M leuk en ik vond t niet erg. want ik wist dat ze niks doms zou doen. Blijkbaar dus wel want Mn vriendin zat te flirten met hem en al die dingen en kregen wat. ik heb daarna een 2weken niet met M gepraat en toen ik weer ging pratem hadden we gelihk in korte tijd weer. maar die relatie duurde niet lang en dat was niet zijn schuld maar de mijne (rede prive) ik heb daarna een maand lang niet met hem gesproken. Ik miste hem zo erg.. Uiteindelijk toen ik weer contact kreeg zaten we gwn te dollen enzo en me vriendin (andere) was er ook bij. ik vond hun wel bij elkaar.passen dus heb hun met moeite gekoppeld. Hun relatie duurde een week en het ging uit. die week daarna vertelde hij dat ie mij nogsteeds leuk vond. Ik was zo blij om dat te horen. die week kregen we weer en ik was elkedag happy en heel gelukkig met hem. Het leek alsof mijn wereld niks is zonder hem.. helaas ging het weer uit en dar kwam omdat ik te weinig sprak vanwege school. ik zit ergens anders op school. hij dacht dat ik hem ontwenk en afstandelijk deed maar dat was me bedoeling niet.  Ik hou echt heel veel van hem. nu heb ik een halfjaar niks met hem.gehad miss zelfs meer dan een.half jaar. we zijn altijd goeie vrienden.gebleven toen het uitging. sinds vorige week weet ie dat ik hem leuk vind omdat een vriendin dat door heeft gelult. Het probleem is dat hij me ook leuk vind. hij heeft me altijd al leuk gevonden. ik heb op dit moment een beetje rusie met hee omdat hij debkt dat ik lieg dat ik hem leuk vind.. Ik wert niet wat ik moet doen... mn hoofd is zo 'n puinhoop :(g
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Sorry lieverd,

Maar wanneer een relatie binnen een jaar 3 of 4 keer uit geweest is, ben je dan toch nog van mening dat het de liefde van je leven is ?

En een relatie gaat uiteraard nooit uit door een derde.
Of jullie houden genoeg van elkaar om bij elkaar te blijven, ondanks alle andere jongens/meisjes die er op deze aardkloot rond lopen, of jullie houden niet voldoende van elkaar en wippen gewoon van de ene vriend/vriendin over naar de andere.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

M
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 15
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2014
hai,

Hmm.. Ik denk dat hij een beetje playt met je.
Als je verliefd bent kijk je daar gelijk dwars door heen.
Je bent 14 en ik denk dat je niet zo moet nadenken over liefde..
Leef gewoon als je 16,17 bent komen de serieuze relaties op je af.
En ik denk dat je gewoon verder moet gaan en hem links moet laten liggen.
Op 14 jarige leeftijd al zeggen dat hij de ware is, kan gewoon niet kloppen.
Maar als je hem echt nog wil zou ik gewoon ALLES uit praten , maar als hij het uitmaakt na een week en al met iemand anders gaat, maakt hij je gewoon wat wijs. Echte gevoelens gaan niet zomaar weg na 1 week.

Ik wens je heel veel succes.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal