Skip to main content

Auteur Topic: Online ex terug?

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 44
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Online ex terug?
OP: 16-04-2015, 21:41
Heeft er iemand tips hoe ik mijn online ex terug kan krijgen? Ik zou het erg appreciëren. Ben namelijk hopeloos :/.
  • IP logged
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Online ex terug?
#1: 18-04-2015, 07:22
Haaii,

Kun je misschien wat achtergrond informatie erbij vertellen?
Want het ligt er natuurlijk aan wat er is gebeurt waardoor het uit is gegaan.
Maar omdat je haar van internet kent (neem ik aan) is het wel veel lastiger, want dan kan je haar vol spammen of je kunt het de tijd geven en daarmee bedoel ik niet 3 minuten, om gewoon zeggen dat het je spijt. Maar dat ligt dus aan wat er is gebeurt.

Ciaooxx
  • IP logged

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 44
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Re: Online ex terug?
#2: 18-04-2015, 08:49
Tja, de reden waarom het uit is gegaan weet ik ook niet precies meer en zij ook niet, we hadden er over gepraat. Ik vond toen dat ze heel droog deedt, ik moest altijd het gesprek beginnen en vragen stellen etc. Het voelde alsof ze helemaal geen energie in onze relatie stak. En daar had ik dus wat van gezegd. Ik zei later dus ook dat ik Kik ga verwijderen, en volgensmij toen brak het. Echt dingen gezegd waarvan ik spijt van heb. Maar ook dit hadden we allemaal uitgepraat. Ik neem het haar ook niet schuldig dat ze zo droog deedt, omdat het hoogwss lag aan haar thuissituatie en omdat ze bang was dat ze faalde (netzoals ik dus) Er was een te kort aan 'ik hou van je's' en ja gewoon liefde in onze relatie. Dus daarom denk ik dat het uit is gegaan. Maar ze ziet me nu alleen als vriend, en ik haar niet. Ik hou echt nog zoveel van haar. Ze weet dat ik haar leuk vind maar zij mij niet, ze vindt dus dat het zo beter is, vriendschap ;/
  • IP logged
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 44
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Re: Online ex terug?
#3: 18-04-2015, 08:51
De liefde was er echt wel btw, alleen durfde we die niet echt aan elkaar te tonen.
  • IP logged
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 94
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: sep 2014
Re: Online ex terug?
#4: 18-04-2015, 10:56
ik denk sowieso dat het nooit verstandig is om een relatie met iemand aan te gaan die je nog niet eens in het echt hebt kunnen ontmoeten, blijf gewoon vrienden, en mocht je wat voor haar voelen (wat je doet) probeer eens eerst af te spreken voordat je stappen wilt gaan zetten richting het relatie aangaan met elkaar.
  • IP logged

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 44
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Re: Online ex terug?
#5: 18-04-2015, 22:59
ik denk sowieso dat het nooit verstandig is om een relatie met iemand aan te gaan die je nog niet eens in het echt hebt kunnen ontmoeten, blijf gewoon vrienden, en mocht je wat voor haar voelen (wat je doet) probeer eens eerst af te spreken voordat je stappen wilt gaan zetten richting het relatie aangaan met elkaar.
Het is ook niet verstandig om een online relatie te hebben en ik heb ook serieus nooit gedacht dat het ook zo serieus kon zijn en dat je online ook echt voor iemand wat kan voelen. Maar het is mij echt overkomen. Het liefst zou ik ook met haar willen afspreken maar dat zit er nu niet in helaas, we mogen niet zomaar de trein pakken ofzo. Ik kan nu niet alleen "vrienden" met der zijn. Daarvoor hou ik teveel van haar. Dit is zo ingewikkelt en lastig dus ik snap dat er ook geen tips ervoor te geven zijn. Ik kom erzelf ook echt niet uit. >_<
  • IP logged
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

F
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Online ex terug?
#6: 23-04-2015, 20:49
Tja, de reden waarom het uit is gegaan weet ik ook niet precies meer en zij ook niet, we hadden er over gepraat. Ik vond toen dat ze heel droog deedt, ik moest altijd het gesprek beginnen en vragen stellen etc. Het voelde alsof ze helemaal geen energie in onze relatie stak. En daar had ik dus wat van gezegd. Ik zei later dus ook dat ik Kik ga verwijderen, en volgensmij toen brak het. Echt dingen gezegd waarvan ik spijt van heb. Maar ook dit hadden we allemaal uitgepraat. Ik neem het haar ook niet schuldig dat ze zo droog deedt, omdat het hoogwss lag aan haar thuissituatie en omdat ze bang was dat ze faalde (netzoals ik dus) Er was een te kort aan 'ik hou van je's' en ja gewoon liefde in onze relatie. Dus daarom denk ik dat het uit is gegaan. Maar ze ziet me nu alleen als vriend, en ik haar niet. Ik hou echt nog zoveel van haar. Ze weet dat ik haar leuk vind maar zij mij niet, ze vindt dus dat het zo beter is, vriendschap ;/
ik spreek niet uit ervaring(hel ik heb nooit een vriendje gehad) , maar dat gaat niet over mij. Als je echt iets voor haar voelt moet je niet opgeven en echt vragen of ze echt alleen gevoelens heeft voor je als een vriend. Als ze echt niks voor je voelt kan je haar niet dwingen het is dan haar verlies om verkering te hebben met iemand die hopeloos verlieft op je is dat hij zelfs andere mensen om hulp vraagt. dat verijst veel moed. Daar voor krijg mijn diepste respect!!
  • IP logged

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 44
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Re: Online ex terug?
#7: 26-04-2015, 09:56
ik spreek niet uit ervaring(hel ik heb nooit een vriendje gehad) , maar dat gaat niet over mij. Als je echt iets voor haar voelt moet je niet opgeven en echt vragen of ze echt alleen gevoelens heeft voor je als een vriend. Als ze echt niks voor je voelt kan je haar niet dwingen het is dan haar verlies om verkering te hebben met iemand die hopeloos verlieft op je is dat hij zelfs andere mensen om hulp vraagt. dat verijst veel moed. Daar voor krijg mijn diepste respect!!
Bedankt voor je lieve reactie. Ik ga ook niet opgeven maar het voelt ook alsof ze geen interesse meer in mij heeft.. Ze zit nu in groep 8 en daarna gaat ze dus naar de middelbare.  Ze is bestwel een mooi meisje enzo, dus ik weet wel zeker dat alle jongens achter haar aan gaan en dat ik dan al helemaal geen kans meer maak ;/. Ik hoop dat ze mij op z'n minst niet vergeet. (wat ik me ook niet kan voorstellen want we kennen elkaar 1,5 jaar) Dus mijn doel is nog om haar voor de zomervakantie te veroveren. Ofnaja tenminste dat ze me leuk gaat vinden (we praten nu ook al minder) Maar inderdaad, ik kan haar niet dwingen. Dan houd het ook op. Aan de ene kant probeer ik haar ook los te laten. Maar dit gaat zoo moeilijk. Een beste vriendin van mij zei dat ik gewoon een break nodig heb, en als ik na maanden nog steeds gevoelens voor haar heb, dat ik dan moet zeggen dat ik niet zonder haar kan. Maarja dan zijn we alweer maanden verder en geheid dat ze al met iemand heeft of iemand op het oog heeft. En dan is het zeker te laat. Ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken of wat ik moet doen ;$$

  • IP logged
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

R
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • 34 jr
  • Aangemeld: mei 2015
Re: Online ex terug?
#8: 08-05-2015, 19:12
Dit klinkt misschien stom, maar tactisch er achter zien te komen waar je ex uitgaat.
Handig is als je hier een vriendin of vriend bij inschakelt die je op de hoogte houdt. Wachten tot je ex wat alcohol opheeft en wat losser is in zijn gedrag. :ninja:

Dan "toevallig" die zelfde bar binnenlopen en een klein gesprekje aanknopen en GIGANTISCH flirten. Houd het gesprek kort en happy. ;D

Dan ga je weer weg met je vriendinnen. Volgende dag stuur je een appje dat het leuk was om je ex zo weer eens te spreken. Daarna kijken hoe je ex reageert en dan verder puzzelen.


  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal