Skip to main content

Auteur Topic: een gesprek openen met een onbekend meisje van school

e
  • Oude Bekende
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2015
ja het probleem daar mee is ik kan niet echt mooi schrijven het idee is wel goed wat ik weet haar kluisjes nummer maar ja de meeste mensen denken dat iemand een grapje uithaalt en negeert het compleet
  • IP logged

e
  • Oude Bekende
  • Man - 26 jr
En ja doe ik volgende keer als ze bij haar kluisje is want heb nog maar twee les weken dus als ze weg loopt ga ik gwn naast haar lopen en dan hopen dat het goed gaat.
Nog een vraag wat vinden is eigenlijk een goede adem want ik had dat schijnt ook belangrijk te zijn.(ik poets mn tanden 2-4keer perdag en heb ook n mondspoeling omdat ik een beugel heb  maar na het poetsen ruikt m'n adem naar niks is dat goed of..)
  • IP logged

• Oude Bekende
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: sep 2014
liever dat je adem naar niks ruikt dan dat het stinkt :P je kan ook nog altijd een mintsnoepje nemen ;)
  • IP logged

a
  • *
  • Nieuwe bekende
  • 24 jr
Laat je boeken "vallen" zodat ze er bijna over struikelt en begin een gesprek (geen idee of het werkt :thumbs:)
  • IP logged

e
  • Oude Bekende
  • Man - 26 jr
hey,anoniemgirl bedankt voor je reactie maar,ik loop er denk ik gewoon naartoe ik heb nog maar 2 school weken en en proefwerk week:(
  • IP logged

s
  • Oude Bekende
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 25 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Dudee ik snap je echt hélémaal weetje. Ik kreeg ook allemaal rotte reacties van mn vrienden dat ik met een "tweedehands brugger" had en dat ik faalde enzovoort. Ik snap dat je zenuwachtig bent enzo. Maar je kan niets voorbereiden en dit moet je ook zeker niet doen! Het gesprek gaat vanzelf en als je je voorbereid, het gaat toch niet precies zoals je hebt "geoefend". Het is een lastige situatie waarin je zit maar je moet echt actie ondernemen gast, anders zie je haar met iemand anders lopen terwijl je nog niets eens iets hebt geprobeerd, dan baal je echt man. Ik begrijp dat je een goeie eerste indruk wilt maken, een paar vragen kan je wel voorbereiden om te stellen maar voor derest, just go with the flow en zie hoe het afloopt, je kan immers niets voorspellen. Als ze met vriendinnen omringt is en je vrienden houden je in de gaten, loop gewoon op haar af en vraag of je even met z'n 2'en ergens privé wilt praten. (Ik weet, het is scary as fuck maar je moet echt stappen ondernemen) zo kunnen jullie eventjes een praatje maken en elkaar beter leren kennen. Heel veel succes!
  • IP logged
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

e
  • Oude Bekende
  • Man - 26 jr
hey dankje dat je reageert en nog wat tips geeft maar eh....ja maar een iemand weet dit ze zit zelfs in de brug klas dus het scheelt drie jaar..want tenzij zij is blijven zitten is zij 13 en ik dus 16 en ja haar aan spreken dat wordt een probleem want de school wil mij schorsen omdat iemand faalde mij in elkaar te slaan terwijl ik niks terug deed(want ik vecht niet)en ja als ik eerlijk ben dis ff voor iedereen heb ik nog niet gezegd is mijn schuld...baal ervan maar ik heb een paar kansen gehad maar werd zo zenuwachtig dat ik niet durfde iemand daar tips voor of maar gewoon gaan...want ik moet zeggen als ik naar de laatste week kijk kan alles toch niet veel erger...

wel fijn dat er mensen nog reageeren enzo ondanks dat ik miss een beetje kansloos lijk met dit maar weet je waar ik vandaag achterkwam eigenlijk al eerder maar ik kende een meisje die haar kent dus als ik nou beter was met vriendschappen onderhouden was had ik een reden om met haar te gaan praten maar ja als ik nu om hun hulp vraag ja dan gebruik ik ze zo en ja dat vind ik nog al lullig om te doen en ik ben geen lul(heb er wel een)dus ja....dat wil ik n soort van toch niet doen en ja ze was laast ook veel ziek en met dit schors gedoe er bij ja i fucked up als ik eerlijk ben ik denk dat eer een vakantie overheen gaat er is nog een optie ik weet haar kluisjes nummer ik kan daar ook een briefje met iets indoen iemand tips in welke richting ik moet of wat ik erop zou kunnen zetten want ja als ik meteen bepaalde dingen vraag of zeg is het nog al eng en raar en ik weet niet hoe zij het vind als vreemden met haar gaan praten zelf vind ik dat altijd ongemakkelijk enzo ook al heb ik op die manier wel een paar vrienden gemaakt.

ik hoop dat dit bericht een beetje duidelijk is (geen leestekens enzo etc.maar heb niet zo veel tijd want voel me echt slecht de laatste tijd en na die donderdag voel ik me ook niet goed want laat ik het zo zeggen er is een beschermhoes en en telefoon op mijn hoofdkapotgeslagen dus ik probeer veel te slapen maar lukt niet echt ook sorry als somige dingen miss een beetje off topic zijn maar heb het echt druk met alles en voel me echt niet lekker) nogmaals thx voor de tips en heeft iemand nog tips ik ben altijd blij met tips
  • IP logged

s
  • Oude Bekende
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 25 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Je moet die zenuwen overwinnen, het is zeer moeilijk maar heb het ervoor over! Denk gewoon: fuck it! 3 jaar is veel verschil maarja, als het echte liefde is maakt dat geen ene reet uit. Echt man, het enigste wat ik kan zeggen is toch gaan. Ga er gewoon voor. Dat briefje in der kluis lijkt me geen goeie optie. Komt meer over als een stalker pedo iets. Het is echt beter als je face to face een praatje maakt, een briefje is nogal afstandelijk en meisjes vinden een echte babbel juist leuk. En btw, jij bent echt niet de enigste die zenuwachtig is in het gesprek, ik bedoel hallo, ze is 13 wss en ze praat met iemand die 16 is? Dan ben je ook fucked up zenuwachtig haha, (verplaats je in haar). Vraag niet al te persoonlijke dingen als eerste gesprek. Vraag hoe ze heet (ookal weetje dit wel wss maar doe alsof je het niet weet) geef een complimentje (niet al teveel want dit kan overkomen als slijmen) welke klas ze in zit wat haar hobby's zijn, en ga er dieper op in. Toon interesse zodat ze ziet dat je in haar geïnteresseert bent. Als je jezelf openstelt zal zij dit ook doen. Goodluck!
  • IP logged
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

e
  • Oude Bekende
  • Man - 26 jr
(ik wat ik zei over slaap ben ook moe maar val niet in slaap en zag op mn tel dat je nog gereageerd had)dan zal ik dat briefje toch maar niet doen dan en ik denk dat ze niet heel zenuwachtig is want ze is volgens mij zowat bevriend met de hele school op de mensen waar ik veel mee omga maar dan hoop ik dat ik in de komende dagen nog een kans krijg en als ik eerlijk ben een complimentje geven zal niet moeilijk zijn maar is het niet beter als ik wacht tot het tweede gesprek(niet dat ik meteen overdreven een complimet ga geven maar bijv. haar tas vind ik best mooi dus ik kan daar best wat over zeggen)
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal