Skip to main content

Auteur Topic: Liefdesprobleem

H
  • *
  • Nieuwe bekende
  • 25 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Liefdesprobleem
OP: 17-01-2016, 12:53
Heey allemaal

Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas en hij is echt super leuk!
We zitten zins dit jaar bij elkaar in de klas, maar ik kende hem al ergens anders van. Ik vind hem echt leuk, alleen hij heeft sinds kort verkering met 1 van mijn bff's. Bijna niemand van de rest van de klas weet het, maar ik kwam er achter. Ik deed alsof het me niks kon schelen, maar dat is wel zo!mik vind hem echt leuk alleen ik wil mijn bff niet kwetsen. Wat moet ik doen? Het met rust laten of iets anders?
  • IP logged

x
  • Oude Bekende
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: dec 2015
Re: Liefdesprobleem
#1: 17-01-2016, 14:36
Wist je bff niet dat jij hem leuk vond voordat ze verkering met hem kreeg dan?
(Waarom niet? Als het je bff is dan vertel je het toch als je iemand leuk vindt?)
Als ik jou was zou ik wel eerlijk tegen haar zijn, anders gaat jullie vriendschap misschien nog kapot. Zoals ik al zei, weet ik niet waarom je het haar niet eerder hebt verteld. Maar goed, dat ligt misschien aan mij.
In ieder geval sterkte ermee!
  • IP logged

H
  • *
  • Nieuwe bekende
  • 25 jr
#2: 17-01-2016, 14:51
Ik heb het nooit verteld omdat ik haar nog niet zo heel goed kende. Pas een half jaar. Ik durf het nu niet meeste vertellen. Eigenlijk....
  • IP logged

x
  • Oude Bekende
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: dec 2015
#3: 17-01-2016, 15:10
Oowh okee.

Als je het nu niet meer durft te vertellen, is de enige oplossing om te proberen over hem heen te komen. (Dat lijkt me trouwens wel moeilijk, zeker als hij met je vriendin heeft...)
  • IP logged

H
  • *
  • Nieuwe bekende
  • 25 jr
#4: 17-01-2016, 15:15
Ja dat is waar,

Ik probeer het al een jaar (ik kende hem al en toen had ook een klasgenoot van mij met hem) ik dacht toen, ik verbeeld het me maar. Maar sinds ik hem beter ken ben ik hem alleen maar leuker beginnen te vinden. Hoe lan ik hem het beste vergeten?
  • IP logged

• Meester Lid
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
#5: 19-01-2016, 13:54
Tijd heelt de pijn
  • IP logged

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Vrouw - 26 jr
#6: 21-01-2016, 23:12
Je kan kijken of je misschien een afknapper bij hem kan vinden? Zo had ik een keer toen ik een jongen leuk vond, dat hij heel erg ijdel op zijn haar bleek te zijn. Dat vond ik toen zo stom dat ik hem meteen een beetje minder leuk vond.
  • IP logged

M

Meisje47859

#7: 24-01-2016, 20:03
Dit is wel jammer... Heb net hetzelfde meegemaakt en was zo erg als het klinkt blij wanneer het uit was. Maar ik kon natuurlijk niet samen gaan met de ex van mij bff... Ik heb haar dit ook nooit verteld en daar heb ik spijt van, want het kon zon dat zij er geen problemen mee had, dus ik denk dat je het beste tegen haar verteld.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal