Skip to main content

Auteur Topic: Ik wil geen relatie

I
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: feb 2016
Ik wil geen relatie
OP: 09-02-2016, 16:51
Hoi,
Ik ben een meisje en ik ben over 8 dagen 18. Ik heb ben nog nooit verliefd geweest, heb nog nooit gezoend en heb dus ook nog nooit een relatie gehad. Ik heb ook absoluut geen behoefte aan een relatie, sterker nog, ik wil het op het moment absoluut niet. Dit is op zich niet heel erg, maar ik zie het best gebeuren dat mijn situatie over een paar jaar hetzelfde is. Ik vraag me nu af of er mensen zijn die eenzelfde soort situatie hebben, zodat ik me niet helemaal een outsider hoef te voelen. Dit soort situaties zijn tegenwoordig naar mijn idee namelijk redelijk zeldzaam.
Groetjes!

ps: Ik ben niet lelijk of vreselijk vervelend dus daar ligt het allemaal niet aan. Just to be clear.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Ik wil geen relatie
#1: 12-02-2016, 10:53
Hallo Isabella,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

Om heel eerlijk te zijn zie ik je probleem nog niet helemaal, je bent toch helemaal vrij om zelf te beslissen of je al dan niet een relatie wilt ?
Bovendien, een relatie neem je niet zo maar eventjes, daarvoor moet je wel eerst de juiste persoon tegen komen en dan nog, dan moeten de gevoelens wederzijds zijn. Een eenzijdige relatie gaat nu eenmaal niet.

Geien je leeftijd heb ik echt zo iets van, maak je niet druk en geniet ten volle van het leven nu het nog kan. Je hebt nog tijd genoeg om je leven in gebonden staat voort te zetten.

Overigens, jij bent werkelijk de enige die hier iets over te zeggen of te vinden heeft dus je hoeft jezelf dan ook absoluut niets aan te trekken van wat anderen hiervan vinden.

Happy_Man
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 39
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Re: Ik wil geen relatie
#2: 12-02-2016, 16:04
Ik heb ook dezelfde situatie, maar het maakt vrij weinig uit denk ik. De meeste van mijn vrienden hebben ook geen vriendin (gehad) dus zo zeldzaam is het denk ik helemaal niet.

PS: Ik ben ook niet lelijk (vind ik dan) dus daar ligt het dan volgens mij ook niet aan
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal