Skip to main content

Auteur Topic: te lief zijn ??

m
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: apr 2015
te lief zijn ??
OP: 20-01-2016, 19:01
hallo,
ben mike 17 jaar en ik vraag me iets af
zelf ben ik een hele liefje jongen ( zoals andere me beschrijven ) en word altijd gevriendzoned
elke keer als ik leuk meisje zie of ik vind haar echt leuk
krijg ik elke x te horen dat ik soort van ( te lief ) ben voor haar.  :o
heb het al op internet opgezocht daar zeggen ze dat dit te maken heeft met:
dat ze me niet meer als leuke jongen gaan zien maar meer als een goede vriend die voor hun klaarstaat.
zelf kan ik daar niks aan doen ik ben gewoon zo en wil er graag voor mensen zijn als ze
in problemen zitten of andere dingen ...
zijn er miss mogelijk heden waardoor ze me wel als leuke jongen gaan zien?
of moet ik wachten tot er wel ooit een x meisje op me pad komt die me accepteerd zoals ik ben....
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 94
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: sep 2014
Re: te lief zijn ??
#1: 20-01-2016, 23:20
Ik herken jouw verhaal volledig en zal zoals je zelf al zegt gewoon je pad blijven bewandelen.
Er komt vanzelf een meisje langs waarbij jij jouw lieve zelf kan zijn waarvan zij volledig weg zal smelten en je niet zal zien als 'een goede vriend, als grote broer'
  • IP logged

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 13
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Re: te lief zijn ??
#2: 21-01-2016, 20:44
Ik kan me zelf niet voorstellen dat er een jongen bestaat die te lief is. (voor mij althans). Dus je vindt vast vroeg of iets later iemand die dat juist heel aantrekkelijk vindt. Misschien dat je aardig bent voor het verkeerd soort meisjes? Dat weet ik niet hoor, maar kan dat? Vind je zelf ook meisjes leuk die lief zijn, of juist wat stoerder?
  • IP logged

m
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: te lief zijn ??
#3: 22-01-2016, 08:34
Haha dat is wel leuke vraag ik val echt op vaak heele spontane meiden die gewoon doen wat hun zelf willen meestal zijn ze wel wat onzeker en vallen ze op knappe stoere boys ik weet dit komt door pubertijd vaak zijn de oudere meiden en of slimmere dus rond niveau ateneum die wel zeggen dat meiden die mijn afwijsen niet slim bezig zijn .. xD
  • IP logged

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 13
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Re: te lief zijn ??
#4: 22-01-2016, 23:10
Dat zou goed kunnen, ik zit inmiddels in de zesde van het atheneum  ;)
Misschien kan je al eerder als je iemand leuk vindt (subtiele) hints geven? Dan ben je nog niet in het laatje vrienden gezet. Ik heb altijd een soort laatjes in mijn hoofd en mensen horen voor mij in een bepaald laatje. Bijvoorbeeld pietje hoort bij de aardige, maar vriend jongens, jantje bij de stomme irritante jongens, klaasje bij de knappe maar arrogante jongens, timmie bij de heel erg leuke jongens die ik wel als vriendje zou willen.
Als iemand eenmaal in zo'n laatje zit, komt hij daar moeilijk uit. Zo friendzone je denk ik ook mensen. Als je al snel lief doet, want zo ben je nou eenmaal, maar ook een tikkeltje stoer of flirterig doet, kom je eerder in het laatje waar je wilt zijn.
Denk ik. Maar ik moet zeggen dat ik niet weet of dit heel briljant advies is, het komt van een zeventien jarig meisje dat sinds groep vijf geen vriendje meer heeft  ;)
Wat trouwens ook zo blijkt te zijn, maar dat zei je zelf ook al, is dat puberteit zorgt dat meisjes op stoere jongens vallen. Zogeheten alfa mannetjes. Omdat deze heel stoer en aantrekkelijk zijn. Volgens de natuur zijn ze alleen ook minder betrouwbaar (vaak vreemdgangers). En een vrouw wil liever een gezin stichten met een betrouwbaar iemand (een beta mannetje). Daar zal je later profijt van hebben, maar nu is het wat jammer  :P
  • IP logged

m
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: te lief zijn ??
#5: 23-01-2016, 12:23
Goed om te lezen hoe je mensen in bepaald laatje plaatst meestal kwa te lief zijn denk ik zelf dat het idd kan liggen omdat ik al snel over ga in complimetjes en slijmerig gedrag enzo >.<
Zelf zeg ik het altijd meteen waar het op staat als ik iemand leuk vind ik ga niet scheinheilig doen omdat ik miss bang ben ofzo nee vind dat ze meteen de waarheid moeten weten.
  • IP logged

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 13
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Re: te lief zijn ??
#6: 23-01-2016, 21:36
Misschien kan je het lief zijn iets aanpassen, door niet gewoon complimentjes te geven maar daden te doen en een luisterend oor te bieden als mensen dat nodig hebben, dan weten ze dat ze op je kunnen bouwen.
Maar vind je het heel erg om te wachten tot er iemand op je pad komt. Misschien in een vervolgopleiding?
Ik vind dat zelf ook lastig hoor  :P
  • IP logged

m
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: te lief zijn ??
#7: 24-01-2016, 18:04
hahaha jaa daar dacht ik ook net gisternacht aan :D
maar hoe kan ik dan uitde vriendenzone komen waar ik nu inzit bij die meid die ik mega leuk vind :$
zelf ben ik al bezig niet meer slijmerig te gaan doen enzo enige is nog dat ik er voor haar ben en
xx bij slapen gaan :D
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: te lief zijn ??
#8: 24-01-2016, 20:05
Wanneer je eenmaal gefriendzoned bent kom je daar zelden of nooit meer uit.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

D
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 9
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Re: te lief zijn ??
#9: 28-01-2016, 18:02
Hey mike,

Ik ken het gevoel, al ben ik een tijdje terug al over m´n eigen obstakels heengekomen wat betreft het friendzone gedeelte.

Ik zou bij jezelf te rade gaan. Vraag jezelf hoe klote je het nou eigenlijk vindt. Als je er mee leven kan dan zou ik niet teveel aan jezelf proberen te veranderen. Maar als je tot de conclusie komt dat je er echt wat aan wil doen zou ik je aanraden om iets te zoeken waar je passie voor voelt.

Iets wat jouw leven een doel kan geven, iets waar je je in kan verliezen en naar terug kan keren als het op sociaal vlak allemaal even tegenzit. Ik vermoed namelijk dat je op het moment jezelf wat teveel in anderen probeert te vinden.

Met dit laatste is niks mis. Sterker nog het iets wat je menselijk maakt omdat je om anderen kan en durft te geven. Het probleem is dat meisjes dit (naar mijn eigen ervaring) niet altijd in een partner zoeken, of het in eerste instantie niet echt waarderen.

Mijn ervaring is dat ze een jongen met een onafhankelijk karakter in eerste instantie het interessantst vinden.

Nogmaals, dit heb ik allemaal opgemaakt uit mijn eigen levenservaring, dus als dit niet aansluit op jouw eigen leven dan is dat heel begrijpelijk.

Groetjes,

Data
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal