Er missen wat kleine details bij Charelle, ik zla ze even noemen.
1. Een jonge krijgt niet elke nacht een zaadlozing en ook niet perse als er een meisje bij hem slaapt. Die zaadlozing wordt ookwel een natte droom genoemd, dat is omdat een jonge dan over sex droomt en in die droom dan klaarkomt. Hij komt dan uiteindelijk ook in het echt klaar.
Het is trouwens maar zelden dat dit gemerkt wordt, want meestal is het al weer opgedroogd voordat de jonge wakker wordt.
2 Het ligt inderdaad aan het soort huid, maar ook aan de persoon. Hoe goed je je gezicht schoon houdt, des te minder puistjes je zal krijgen.
3 Ik denk dat je vriend nog niet zover in de puberteit zit dat hij al breder begint te worden. Ikzelf werdt eerst langer (rond me 13e) en daarna pas breeder (rond me 16e). Sommige is het andersom en sommige worden niet breder. Het is een algemeen geval en hoeft dus niet bij iedereen te gebeuren. Maar wie weet is je vriend nog niet zo ver in de puberteit.
4 Dat ligt eraan of hij veel groeit, meestal als je groeit zal je wat afvallen (omdat het veel energie kost om te groeien), als je vriend in 1 keer heel snel groeit, heb je kans dat hij veel afvalt (vooral als hij daarnaast nog eens sport). Maar het kan ook zijn dat hij langzaam groeit en dus niet zo veel afvalt. Dat verschilt per persoon.
5 Een ochtendlul krijgt niet elke jonge, daarnaast moet de jonge ook ver genoeg in de puberteit zijn.
6 Tja zoals charelle zegt, het okselhaar en elk ander haar hoeft niet gescheerd te worden. Een meisje hoeft het ook niet, maar die doen het wel omdat ze het mooier vinden, zo doen sommige jongens het ook en sommige het niet.
7 Tja jongens schamen zich er soms een beetje voor omdat bij het praten de stem soms weg valt of van zwaar naar hoog gaan, dit is irritant en kunnen jongens zich voor schamen.
Zoals Charelle al zei

je bent niet lastig

het is leuk om je te helpen en hopelijk heb je nu alle antwoorden. Anders horen we het nog wel als je dingen niet begrijp.
Groetjes,
Steffen