Ik heb gevoelens voor iemand die momenteel te oud voor me is, maar waar ik heel close mee ben. Hij woont momenteel voor zijn werk drie Jaar aan de andere kant van de wereld (hij is vorige zomer daar heen vertrokken). Nu heb ik vorige lente een jongen gekust (van 20...) en had hem daarna voor bijna een.jaar amper gesproken, tot gisteren.
Ik had hem vandaag weer gezien, onder andere omdat ik over hem gedroomd had een paar weken terug en sindsdien weer aan hem zat te denken( ookal wilde ik hem het liefst vergeten, gezien mijn échte diepe gevoelens voor de ander). Nu hebben we weer gekust, maar dan wat verder dan de vorige keer zegmaar. Ik denk dat het kwam door het feit dat ik in de puberteit zit, en hormonaal zegmaar.... actiever ben, maar het bij niemand kon uiten.
Is het dus slecht dat ik mijn "gevoelens" soms uit bij die gast die ik gekust had, terwijl ik eigenlijk me diep aangetrokken voel tot iemand met wie ik nog niet romantisch mee kan zijn?
Ik heb trouwens geen spijt dat ik die ene gast gekust had, aangezien ik heel soms iets "fysieks" nodig heb, en hij vroeg me ook duidelijk waar mijn grenzen zegmaar lagen, zodat hij daar niet overheen zou gaan. Alleen lijkt hij ook soms op degene waar ik diepe gevoelens voor heb...
Ik hoop dat ik niet sletterig overkom, aangezien ik normaal nooit zo ben (ik ben meer gefocust op mijn eigen mentale gezondheid en studie dan vriendjes en drank en zo).
Hopelijk kan iemand helpen.

Aardappel