Skip to main content

Auteur Topic: KEUZES!!!!

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
KEUZES!!!!
OP: 13-02-2019, 20:02
Nou, ben ik alweeer hier haha!

Ik wilde heel graag advies over liefde.
Ik heb nu een half jaar een vriend en hij is heel goed voor me en onze relatie loopt heel goed. Onze eerste ruzie is ongeveer twee weken terug geweest.
Ik zag mijn ex op een concert waar ik met mijn vriend was. Hij vertelde me de dag erna dat zijn gevoelens nooit weg zijn gegaan. Hij had het uitgemaakt omdat hij dacht dat hij niet goed genoeg voor me was en me niet genoeg aandacht kon geven. Dat hij nog wat voor me voelde deed me heel erg veel. Ik was enorm verliefd op hem en ben nooit helemaaal over m heen kunnen komen. Helaas is mijn huidige vriend heel erg jaloers als het gaat om exen, omdat zijn ex vreemd is gegaan met haar ex. Ik dacht dat hij me niet vertrouwde, maar hij zegt van wel.
Verder mistte er altijd wel iets aan deze relatie. Alles was gewoon fijn en mn familie is helemaal blij met hem. Maar ik had veel meer plezier in mn relatie met mijn ex. Hij maakt me altijd de hele dag door aan het lachen en hij is een drummer. Ik kwam altijd bij zijn optredens kijken en mocht mee backstage en ik had meer het gevoel alsof ik leefde? Deze relatie die ik nu heb  is gewoon fijn. Maar dat is het ook. Verder heb ik niet echt  muzikale klik met mn vriend. Hij vindt vooral podcasts leuk om naar te luisteren maar daar heb ik dus niks mee. Toch heb ik t gevoel dat ik m niet moet laten gaan. Mijn moeder zegt dat hij echt is wat ik verdien.

Ik heb nu het gevoel dat ik moet kiezen tussen mijn huidige vriend en mijn ex en ik weet totaal niet hoe ik zou moeten kiezen en wat goed voor mij is..

Heeft iemand advies over hoe ik erachter kan komen wat ik wil?

Fijne dag nog verder!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal