Skip to main content

Auteur Topic: Hij zoende mij en zei dat niks betekende.

T
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: aug 2020
Ik kom net uit een relatie en ben sinds kort vrienden met een jongen en ik vind een leuk,maar wil rustig aan doen omdat net uit een relatie kom. We waren gek aan het doen en aan het kietelen en tijdens dat wou ik hem zoenen,maar deed het niet omdat ik niet het idee had dat hij mij leuk vond en het te snel vond. Opeens zoende hij mij en zei dat niks betekende en doet hij vaag tegen mij en heeft hij het over friends with benefits en wil hij dat schijnbaar met mij. Ik weet niet wat ik moet doen ik vind een leuk,maar ik snap niet waarom hij me zoent en het niks betekent voor hem. 
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Hallo Tess,
Wat een vervelende situatie.
Wat een verstandige keuze van je om het eerst even rustig aan te willen doen.

Wanneer iemand je zoent terwijl het niets voor stelt en alleen bedoelt is voor een FWB dan moet je jezelf af gaan vragen of jij jezelf niet meer waard vind als een speeltje van die jongen. Het is in ieder geval niet bijster liefdevol. Hij heeft verder geen verplichtingen en kan alles doen en laten wat hij wil met wie hij wil en wanneer hij zin heeft in jou mag je ook op draven.
Persoonlijk zou ik er voor passen om mij zo te laten behandelen.

Denk er nog eens over na en misschien dat je er goed aan doet om eerst te proberen gelukkig te worden zonder relatie.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

a
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 5
  • 31 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Friends with benefits. Dat lijkt me duidelijke taal. Je bent een friend met benefits. Hij wil geen verkering, hij wil aandacht van jou en met je zoenen, omdat het fijn voelt.

Ik heb dan ook in het verleden gezoend zonder betekenis. Maar eigenlijk alleen met alcohol op. Ik weet dat het leeg voelt, maar de aandacht voelde altijd wel weer soort fijn in het moment zelf.

Een vrouw die niet zomaar zoent, vond ik altijd leuker. En dan wist je van, oké zij is serieus. Met haar zou ik misschien wel willen daten, of... hmm zoenen lijkt me wel fijn, maar ik heb geen zin om er moeite in te steken.

Mijn advies:
- wil je lekker zoenen, maar geen relatie of serieus elkaar beter leren kennen: zoen dan snel.
- wil je iets serieus, laat ze je dan 2x op date nemen voordat je toegeeft aan zoenen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal