Skip to main content

Auteur Topic: 14 jaar en nog steeds geen bh

P
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • Vrouw - 17 jr
  • Aangemeld: sep 2020
14 jaar en nog steeds geen bh
OP: 10-09-2020, 15:53
Haiii, ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste vraag. Vooral sinds de laatste tijd ben ik nogal onzeker over hoe mijn lichaam eruit ziet en zit ik er erg mee.

Ik ben 14 en nog steeds niet ongesteld, nog steeds geen cup AA. Ja, ik krijg vaak genoeg te horen: "Nou, je wilt ook niet ongesteld worden en een beha op je tiende!", nou, sorry, wel dus. Als die personen in mijn schoenen stonden waren ze dankbaar met hun lichaam. Al mijn klasgenoten hebben al cup B of hoger, super awkward dus. Vooral in de kleedkamers als iedereen het kan zien. Mijn moeder heeft me een tijdje geleden een opgevulde AA-beha aangeboden, in de verwachting dat dit me zekerder zou maken, maar het geeft me het tegenovergestelde gevoel. Mensen zullen zien dat ik zomaar een beha draag, terwijl ik dat nog lang niet nodig heb. Dat wordt ook niet geaccepteerd hier ofzo, want mijn vriendin had het vandaag ook al over 'die meiden die al beha's dragen, terwijl ze dat nog helemaal niet nodig hebben'.

Vorig jaar enzo zat ik er nog niet zo mee, toen dacht ik dat het wel spoedig zou komen en accepteerde ik mijn lichaam gewoon. Maar nu zit ik dagelijks te piekeren en stressen over mijn uiterlijk. Het feit dat mijn moeder zelf pas heel laat in de puberteit kwam en nu maar cup A heeft, geeft me ook veel zorgen.
Ik ben dus echt bijna compleet plat en het beetje dat er dan is is ook onzichtbaar. Laatst had ik het met mijn vriendin over de situatie (wat al beschamend genoeg was voor me) en ze zei letterlijk: "Maar jij bent toch helemaal plat toch."

Nou ja, tot slot: ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt aan iemand en voel me erg onaantrekkelijk. Echt vreselijk. Ik ben gewoon benieuwd of anderen hier ook last van hebben en of er tips zijn om sneller borstgroei te krijgen. Alvast bedankt voor het lezen:)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: 14 jaar en nog steeds geen bh
#1: 10-09-2020, 21:24
Ach meisje,

Wat triest om te lezen hoezeer jij hieronder te lijden hebt.

Helaas is dit iets waarbij je echt helemaal afhankelijk bent van de natuur. En hoe graag je dat ook wilt, er is echt helemaal niets waarmee je borstgroei kunt bevorderen.

Nog triester is het dat jij jezelf er zo slecht bij voelt dat je er ook met niemand over durft te praten.
Maar een vrouw/meisje is toch veel meer dan haar borsten ? Het hebben van borsten is toch geen statussymbool ?
Ik als man zijnde vind een vrouw/meisje met (zeer) kleine borsten veel aantrekkelijker dan een vrouw/meisje met een FF-cup.

Ik vraag mij af of je hier ook mee gepest wordt. Als dit al het geval is dan denk ik dat dit door hele domme jongens gebeurd en niet door meisjes die heel goed begrijpen dat je dit zelf niet in de hand hebt.

Wanneer je iemand zoekt tegen wie je aan kunt kletsen mag je altijd contact met mij opnemen. Dit mag hier op het forum maar je mag mij ook een privebericht sturen zodat je anoniem op de achtergrond kunt kletsen zonder dat de hele wereld mee kan lezen.

Happy_Man
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal