Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd of niet

R

Rulie

Verliefd of niet
OP: 04-09-2007, 09:54
Hallo

Ik had een vriend voor 3 jaar maar hij heefthet uitgemaakt maar ik bennog steeds heel verliefd op hem en Ik heb nu wel een ander.

Maar ik heb neit die zelfde gevoelsen voor die zelfde jongen als voor em ex .
ben ik nou wel veriefd want ik vind het wel leuk als hij er is

Groetjes,,,
  • IP logged

t

totalwar

Re:Verliefd of niet
#1: 04-09-2007, 13:55
Soms geven de personen waar je daarna op verliefd bent niet precies hetzelfde gevoel, dit is logisch want niemand kan je precies hetzelfde laten voellen. Je moet vinden wat bij jou precies verliefd zijn is. Bij mij is het naar me zin hebben met die persoon en met haar over alles kunnen praten en dat zij mij accepteerd zoals ik ben, ookal is het niet precies hetzelfde als me ex ik kan zeker zeggen dat ik wel verliefd op haar ben.

Probeer te vinden wat je tot jongens aantrekt, dus wat bij jou verliefdheid is. Geeft die nieuwe vriend je niet dat gevoel of hetgene wat jij verliefdheid noemt, dan is hij waarschijnlijk alleen maar een tijdelijk vervanging om het gevoel van het missen van je ex te sussen en ben je niet echt. Misschien ben je wel echt op hem verliefd en eigenlijk meer dan op je ex, zonder dat je het doorheb.

Je moet jezelf goed kennen voordat je kan zeggen tegen iemand dat je echt op hem verliefd bent.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal