Skip to main content

Auteur Topic: voel me kut

r

roosjelieff

voel me kut
OP: 04-09-2007, 18:48
ik weet niet wat ik heb maar de laatste tijd heb ik heel vaak dat ik me helemaal niet goed voel
de vriend van mn moeder die heir 4 jaar woonde is verhuist, mn nieuwe klas is supersaai (er zitten wel 2 aardige meisjes in van mn vorige klas) verder..
ik word de laatste tijd heel snel boos of gefrustreerd of ben jaloers
ik ben ook weer aan het sonja bakkeren omdat ik 5 kilo aangekomen ben maar het lukt me niet want vandaag was mn eerste dag en ik heb me er niet aan gehouden
alles wat ik doe lijkt te mislukken
voor mn gevoel doe ik alles fout en vind niemand me meer aardig,
ik weet ook niet meer wat ik moet
  • IP logged

t

totalwar

Re:voel me kut
#1: 04-09-2007, 19:09
Dat niemand je niet meer aardig vind zal best wel mee vallen hoor. We vinden je hier ook nog steeds wel aardig.

Misschien komt het een beetje omdat de vakantie voorbij is en lijkt alles wat minder leuk. En vrienden maak je, je kan niet altijd bij je klasgenoten in de klas blijven zitten, maar je kan wel contact met hun houden ;)

Daarnaast. misschien moet je iets positiefs doen, zoals uitgaan met iemand. Een beetje om je af te leiden van de problemen of andere dingen die je dwars zitten.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

roosjelieff

#2: 04-09-2007, 19:40
uitgaan met iemand, heb ik dan geen zin in want dan denk ik toch dat het niet leuk word
  • IP logged

t

totalwar

#3: 04-09-2007, 19:48
Zolang je negatief blijft zal het waarschijnlijk niet leuk worden. Beetje positief zijn en dan lukt het vast wel :P

Misschien is er een goede vriendin die met je wilt of een leuke jonge ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal