Skip to main content

Auteur Topic: een leuke ervaring

N

Nickozzz

Re:een leuke ervaring
#15: 29-12-2007, 21:56
of je bent zo zenuwachtig voor de 1e x dat t gewoon niet gaat(ik spreek niet uit ervaring, 1e keer moet nog komen)
  • IP logged

t

totalwar

#16: 29-12-2007, 22:02
Dat is mogelijk, maarja, dan doe je het ook niet zonder twijfel, want zenuwen worden voor een groot deel door twijfel veroorzaakt.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

N

Nickozzz

#17: 29-12-2007, 22:06
Of door druk, als je jezelf de opdracht geeft om te gaan schitteren dan kan je best zenuwachtig worden, omdat je het verwachtings patroon voor jezelf dusdanig hoog legt dat hij bijna niet te overschrijden is
  • IP logged

t

totalwar

#18: 30-12-2007, 10:55
Tja er kan zoveel mis gaan, maar toch denk ik dat als er een naakt meisje tegenover je ligt/staat/zit dat hij dan niet zo snel zijn opgewondenheid verlies. In ieder geval die van mij zou dat niet doen :p

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

#19: 30-12-2007, 17:30
Hahahaha dan heb je niet goed nagedacht over je acties :p

Groeten,

Steffen

P.S.
Achja sommige mensen hebben om de slechte redenen dat ze in 1 keer hun opgewondenheid verliezen.

bijvoorbeeld als je een condoom laat zien dat heb ik tenminste gehoort of als je aan iemand anders denk die je niet leuk vind ofzo.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

N

Nickozzz

#20: 30-12-2007, 17:32
Tja er kan zoveel mis gaan, maar toch denk ik dat als er een naakt meisje tegenover je ligt/staat/zit dat hij dan niet zo snel zijn opgewondenheid verlies. In ieder geval die van mij zou dat niet doen :p

Groeten,

Steffen
ik weet niet wat ik vanmezelf kan verwachten, t zou me niks verbazen als t werkelijk gebeurd:P
  • IP logged

t

totalwar

Re: een leuke ervaring
#21: 07-03-2008, 20:12
hoe moet wat?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

w

wendytje

#22: 13-04-2008, 18:22
het is ook de dan de adrialine door je lijf stroomt en dat je het denk ik dan veel opwinderder vind dat gewoon in een bed

wendy
  • IP logged

n

number33

#23: 26-02-2009, 18:08
nou toen ik 12 was had ik een vriendin en die was echt fcking geil dus we hadden sex gehad en 2 weken laterwas het uit  :o en later heb ik het nog een aantal keer gedaan met mijn huidige vriendin en we houden nog steeds veel van elkaar :-*
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal