Skip to main content

Auteur Topic: seksueel misbruikt maar vind het oke

C

Claudia

dat klikt erg lief totalwar, volgens mij ben je een lief jong, natuurlijk lijkt mij dat geweldig, dit is ook mijn droom... maar helaas de realiteit is anders


  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 22-05-2007, 21:42 door Claudia »

t

totalwar

De realiteit is anders omdat je het zelf anders maakt. Ik geloof altijd erin dat ik alles kan maken zoals ik zelf wil. Je klinkt zelf ook aardig, het is alleen dat je voor de dingen kiest waar ik zelf geen voorstander voor ben.

Als je zou kiezen om het rechte padt op te gaan, zou je die droom werkelijkheid kunnen maken, maar schijnbaar is er iets anders meer waard dan je droom die je heb en kies je dus voor het andere.

Wie weet als je later eens van gedachte veranderd, zoals ik al zei, je klinkt lief en aardig, je grbuikt jezelf alleen op de verkeerde manier (volgens mij).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

Claudia

Iedereen hier gaat er maar vanuit dat ik het allemaal zelf zo wil en gewild heb. Ik heb het mezelf aangeleerd om er mee om te gaan en mijn gevoe, op zij te zetten, vandaar dat ik het kan doen. Anders gezecjt zit ik ook wel in een vervelende situatie. Ik krijg onderdak, eten en wordt goed behandeld dus ja wat is de overweging om er mee te stoppen. Nu weet ik wat ik krijg en kan verdienen, maar als ik er mee stop sta ikop straat tussen de junks.... nee da's lekker  >:(
  • IP logged

S

Something.else

ken je niemand anders waar je voor kort bij kan wonen


En trouwens, ik denk dat als je naar de politie gaat, dat ze je dan niet echt op straat laten staan, die regelen vast wel iets..

Toch?.
  • IP logged

t

totalwar

Zo ie zo zijn er zat groepen gemaakt die meisjes in zulke problemen willen en zullen helpen, dus op straat kom je niet zomaar, daar kom je alleen als je alle hulp afslaat.

Daarnaast, je lijkt het te willen doordat je het op zo'n manier hier overbrengt, je lijkt in je berichten er zo positief over te zijn en niks anders te willen, dat ik er aardig vanuit ging dat je er zelf voor gekozen heb.

Kijk, of je nou wel of niet bij die man blijft, het leven is neit perfect. Maar wat ik wel weet is, dat als je daar weggaat op welke manier dan ook, je maar richting je eigen dromen zou kunnen werken dan dat je dat nu kan. Hij lijkt veel om je te geven en misschien doet hij dat ook wel een beetje, maar voor het grootste gedeelte ziet hij alleen maar geld in je en zodra hij vind dat jij niet genoeg meer kan verdienen voor hem, ben je zo ie zo weg. En dan is de vraag hoe hij wilt dat je weg gaat, of je dan op straat beland, of hij alles goed laat aflopen of totaal verkeerd. En vooral bij de eerste en laatste zou het zonde zijn, want dat betekend dat je alles gedaan heb met tegenzin en uiteindelijk nog niks heb.

Je moet zo vroeg mogelijk in je leven beslissen wat je wil en daarvoor gaan, doe je dat neit, dan blijf je een dromerige persoon en dan zal je nevernooit je droom werkelijkheid maken.

Dus de beslissing is aan jezelf, ik snap best dat je bang bent voor het onbekende, maar aan alles kan je wennen en als je niet weet hoe het is, kan je ook niet oordelen dat het slechter is dan hoe het nu is.

Groetjes en sterkte,

Steffen
  • IP logged

r

rotjonk

Lekker de politie hier help je mij mee

wat doet de man met mij????
wat doet hij niet/

Maar hij leerd mij ook veel hor, ik vond het niet zo leuk om tijdens een spel met meerdere mannen op verzoek, van 4 mannen hun zaad te moeten inslikken. Hij heeft mij gehoplen dit soort werkzaamheden goed te kunnen doorstaan en nu kan ik dit gewoon doen en geld verdienen.

oke ben niet echt 17 maar wel net 16 geworden

Lekker duuu

alsnog besef je niet dat je verkeerd bezig bent plus je bent minderjarig
  • IP logged

C

Claudia

Hy  rotjonk

Ik begrijp best dat het volgens de wet niet mag, maar klappen komen harder aan dan de wet hor. Als mijn huisgenoot hier achter dat ik hier over schrijf of mail met anderen, zie ik echt alle hoeken van  het huis, laat hij zijn vrienden over mij heen pizzen en moet ik alles doen.. ...wat meneer maar wil.

Jij begrijpt het niet man!!!
Jij hebt zeker zo'n "ik heb alles voor elkaar leven" je hebt makkelijk praten!!!

sorry dat ik zo boos ben, maar ik ben gewoon in de war, dat komt ook een beetje door de opmerkingen die ik via deze website krijg.
  • IP logged

t

totalwar

Ik heb zelf niet het perfecte leven als je dat denkt, maar ik probeer het wel te maken wat ik ervan kan maken, als je het tegen mij had.

Je mag bet boos worden en het is ook niet alsof ik zeg dat je het fijn vind of hiernaar verlangt, maar wat zou je op het spel willen zetten om naar het andere te gaan? Als je er echt alles voor over heb, zal je het doen.

Daarnaast snap ik best hoe je je voel en dat je bang bent enzovoorts, maar prijs het in het begin dan niet aan alsof het alles is en alsof hij je zo goed behandeld, terwijl je achteraf zeg dat je ook echt mishandeld word. Want dan ben je 2 dingen aan het vertellen.

Ik weet best wel hoe het eraan toe gaat en ik wou dat ik iets kon doen zodat je situatie direct veranderde, maar toch zal je dat zelf moeten doen, want in deze situatie is er niemand anders die je beter kan helpen dan jezelf.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

Claudia

Nee totalwar ik had het tegen rotjonk
zeker niet tegen jouw, uitjouw opmerkingen trek ik wel leer. Maar ik hoor dat we het dit wekend erg druk heb dus kan niet echt veel met je schrijven.
  • IP logged

e

eenwieler

Ik denk dat Claudia ook met 2 compleet tegenstrijdige gedachtes zit. De methode die die vriend toepast is dezelfde als een loverboy. Een onzekere meid de hemel in prijzen. In de eerste maanden is hij gewoon de geweldigste vriend die je maar kan wensen. Maar langzaam komt de ware aard naar boven. En dan willen ze weg, maar ze zijn ook bang voor de vriend. Met als gevolg dat ze maar bij hem blijven omdat ze denken dat ze dan het beste af zijn. En maar op zichzelf in praten dat het allemaal wel mee valt.

Het slachtoffer is dan al zo gemanipuleerd dat ze bij hem blijft. Dit gedrag is heel erg te vergelijken met 2 kikkers en een pan met heet water en een pan met koud water op het vuur. Zet de kikkers in beide pannen. De kikker in de hete pan springt er meteen uit. Net zoals wij zoiets hebben van: Deze situatie is gewoon verschrikkelijk en hoe kan iemand dit fijn vinden. Terwijl de kikker die in de koude pan gezet wordt, gewoon blijft zitten. Ook al wordt het water steeds heter.

Het resultaat is dat de kikker die meteen in het hete water komt met brandwonden eruit springt en het overleeft. De kikker in het koude pan wordt gekookt. En spijtig voor de kikker, maar die overleefd het niet.

Ik vind dat Claudia een hele dappere meid is om hierover te praten. Dit is al een hele grote stap die maar weinig durven te zetten.

Ik heb ook een vergelijkbare stap gezet. Bij mij ging het op school heel erg slecht (had depressie, zelfmoord gedachtes en was verslaafd aan alcohol). Ik kon 2 dingen doen. Doorgaan en zien waar het fout zou gaan. Of de sprong in het diepe te maken en gewoon te stoppen met school. Dat laatste heb ik uiteindelijk gedaan en het heeft geweldig uitgepakt. Had nu ook een drop-out kunnen zijn die alleen maar vakken aan het vullen was.

Ik wil Claudia graag helpen. Het belangrijkste nu is dat ze ook geholpen wilt worden.

Voor deze situaties is voldoende hulp omdat ze helaas te vaak voor komen.

Ferko
  • IP logged

r

rotjonk

tja het is makkelijker om mee tegaan met de zin van een loverboy en moeilijker om tegen de zin in tegaan om dat de des pertreffende persoon toch bang is om klappen tevangen van de loverboy en ik vind het goed dat er tegen woordig voorlichting word gegeven over loverboys en over het gevaar van drugs
  • IP logged

r

rotjonk

als nog claudia ik hoop dat je uit je zelf de drang doorbreekt en weer op het goede padt terecht komt.je bent verantwoordelijk voor je eigen daden
hopelijk kom je later goed terecht
  • IP logged

C

Claudia

lover boy?

Nee ik ken deze man al een tijdje, hij bied mij onderdak, geeft mij eten, kleed mij aan en luisterd naar mij. Oke als hij niet blij is laat hij het ook merken en moet ik heet weer bekopen met hrde klappen, maar daar leer je mee leven. Tenslotte verdien ik ook het geld dus heeft hij mij ook nodig.
  • IP logged

r

rotjonk

ja maar vroeg of laat hebt hij een probleem
met justitie
  • IP logged

e

eenwieler

Ik vind het niet erg als hij problemen krijgt met justitie, maar eerst moet Claudia veilig zijn.

Ferko
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal