Skip to main content

Auteur Topic: seksueel misbruikt maar vind het oke

C

Claudia

Hy Ferko je bent wel lief hor  :) :) :) :)

Maar ik ben al bang dat dit allemaal gelezen wordt, ik mag en  kan ook niet meer msnen, dat heeft hij er afgehaald. Ik weet hierdoor in iedergeval hoe het is om 13 treden van ene trap voor bij te zien komen... :'( :'( :'(

• IP logged

r

rotjonk

als je nog wil msne kan je ebuddy gebruiken of meebo.com maar zoek het op via google en wis daarna de geschiedenis enne sterkte alsnog
  • IP logged

E

Eva

Claudia, ik begrijp niet hoe jij je kunt verlagen tot ZO'N niveau!!!

Dat kan echt niet hoor!!
ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet zeggen, het dringt waarschijnlijk niet tot je door!!!
toen ik jouw bericht las, schrok ik echt!!
dat kan niet hoor!!, hoor jij niet op school te zitten?? of aan een opleiding te beginnen???
je kan nog zo veel moois doen in je leven!!, en dat gooi je gewoon allemaal weg!!.
als ik jouw was zou ik vluchten ofzo,, ik weet niet hoe erg jouw situatie is.
maar je komt niet zo 1, 2 ,3 van die kreep af!!!

heb je zelf niet door waar jij mee bezig bent??!!

EN HIJ SLAAT JE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
dit kan echt niet hoor!!!
jouw ouder geven je ook onderdak en eten en kleding neem ik aan??!!!
misschien zijn zij er niet altijd voor je!!
ik geloof niet dat als iemand ECHT van je houdt;; je slaat en met jouw naar bed gaat voor geld!!.
en er voor zorgt dat jij het ook met andere mannen moet doen!!!!
en laat please je zusje er buiten!!!
dat jij je leven laat verknallen vind ik nog tot daar aan toe!!, want we praten het toch niet uit je hoofd.
maar je zusje is nog jong!, zij kan nog iets moois van haar leven maken!!,  jij gaat dat niet voor haar verknallen!
doe dat alsjeblieft niet!

Jij moet echt naar de politie ofzo!,  je moet het echt aaniemand vertellen!!!
ik snap best dat je van hem houdt!!,  maar wat hij doet is echt verkeerd.
dat mag niet.
hij kan er levenslang voor krijgen hoor!!
en ik weet dat je dat hem niet wilt aandoen!!
oke, best.
maar je ziet toch wel in wat voor ergs hij doet??!
je bent niet helemaal oke, als je levenslang de bak in kan draaien!!
met zo'n type deel jij het bed?
ik zou hem graag is tegen willen komen, en een hartig woordje met hem willen spreken!!
ik ben zelf ( maar )   12 , dus misschien vind je mijn mening wel oniterresant.

maar zelfs ik zie in, dat dit echt niet kan!!, ik bedoel...
jij bent 17 !!!!! we schelen 5 jaar.
ik zie dat dit echt niet kan!!
en jij blijkbaar niet  :(  :o !!
je hebt toch nog wel een klein beetje verstand??

houd hier echt mee op!
je krijgt er zo'n spijt van,, :(
laat ook pls je zusje er buiten!.
zij verdient het niet.
en jij ook niet!!,
ik begrijp dat ik je het idee niet uit je hoofd kan krijgen!.
maar mijn moeder heeft me in mijn hele leven maar éen tik gegeven.
en daar had ze spijt van!!!  :-X
als iemand echt van je houdt , slaat hij/zij je niet!!!
NOOIT!.
neit iemand waar je 'mee gaat'
dat heet mishandeling!!!!!!,  
ooh alsjeblieft , ga daar weg!,,
het is niet goed voor je Claudia, echt niet!!
waar jij ,, mee bezig bent is verkeerd!,
maar dat is wel allemaal zijn schuld!!

en ik weet best, dat jij ook hier mee wil stoppen.
echt ..
diep in je hart , is dit ook niet wat jij wilt.
en je komt ook niet makkelik van ze af.
maar je begrijpt toch wel dat die mand echt gek is??
je wordt helemaal gehersenspoeld door hem!...   :(

ga iets moois van je leven maken Claudia, want JIJ verdient het!!!
 :) :) :) :) :) :) :) :) :)

ik hoop dat je mij een beetje begrijpt, en pls wil jij een reactie geven op mijn bericht?
want ik wil je graag helpen.

xx eva  :-*

En wij bedoelen het hier allemaal goed hoor!!.
en zoals je zelf ook al zei;;
misschien begrijpen we jouw gewoon verkeerd,
maar besef wel wat je aan het doen bent.

Houdt de moed erin Claudia
 :-*  :'(
  • IP logged

e

eenwieler

@ Eva,

Je bent niet de enigste die haar probeert te helpen. De keus ligt nu bij haar. Als ze mij laat weten waar ze is, dan regel ik een auto en haal ik haar op.

Het nadeel is dat hoe erg deze situatie ook is. Dit is wat ze gewend is. Door die man te verlaten stapt ze letterlijk in het diepe. Zijn er maar weinig die besluiten om ergens mee te stoppen, ook al weten ze niet hoe het dan verder afloopt.

Ferko
  • IP logged

r

rotjonk

eenwieler zij doet toch aan tippelen vertelde ze nou als je haar in de auto binne laat en verteld wie je bent dan maak je je snel uit de voeten samen met haar ik vind hoe eerder ze stopt hoe beter ze later terecht komt strx komt ze aan de xtc en het is niet goed om als puber of als tiener al de prostitutie in tegaan ik vind dat ze moet worden geholpen door iemand!!
  • IP logged

e

eenwieler

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan Rotjonk,

maar dat is inderdaad wat ik wel van plan ben. Er is alleen 1 nadeel. Claudia moet hieraan mee werken.

Per september heb ik de auto van me zus tot me beschikking. Daarvoor kan ik de auto van me ouders en/of zus lenen. Moet ik wel even op tijd vragen.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

Jongens, der lijkt wel een hele operatie gedaan te worden om haar te helpen. Laat haar eerst maar zeggen dat ze het wil, voordat jullie iets gaan verzinnen... Daarnaast (sorry) ken ik ferko niet, dusja ik vertrouw mensen neit te snel :P maar zo ben ik.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

Claudia

liefe mensen en Ferko in het bijzonder

Ik negrijp de komotie niet helemaal, ik heb een gezocht leven, krijg goed te eten, veeeeeel aandacht, mag kopen wat ik wil, kleding wordt voor mij gekocht en betaald, ik hoef niet de hele dag te werken of naar school, geen ge mopper van mijn overspannen moedertje en ben bovendien vrij om te gaan waar ik zou willen.

Oke ik wordt erg in de gaten gehouden kon ook niet snel op deze mail reageren en kan bovendien niet mailen. Mijn uitgaande mail wordt bekeken, dit forum is dan ook een leuke stiekeme optie.

Oke ik wil het ook anders maar denk dat er geen keuzen is, mijn moeder doet het zelfde werk als ik, maar is inverband met haar drugs verslaving leef partner voor mij. Mijn pa ken ik niet dus wat zijn de optie????

Ferko ik ga je nog mailen als ik weet waar ik ben,
  • IP logged

r

rotjonk

hopelijk kom je in goede hande terecht claudia
  • IP logged

I

Ilse

Hoi,

Ik hoop het ook, want je bent echt verkeerd bezig... :-\

Grtz Ilse
  • IP logged

C

Claudia

Sorry het spijt me heel erg als ik de mensen hier verdriet doen met mijn verhaaltje.

Het is niet mijn bedoeling om andere kinderen hier bang te maken, ik ben echt niet zo geweldig als ik misschien over kom hor

Nogmaals het spijt mij echt heel erg

Sorry
  • IP logged

J

Jolande

Je komt helemaal niet geweldig over als je dat soms denkt, je bent gewoon dom een hoordt hier niet.
Zoals meer mensen jouw op dit forum proberen duidelijk te maken, je bent dom bezig.
  • IP logged

r

rotjonk

jolande ik vind dat je tever gaat claudia is nog een tiener en ze zit ermee over dat ze in de prostitutie zit en dan heeft ze het al zwaar en dan gaat iemand haar lopen afbekken ik vind dat zo laag zij vraagt om advies aan mede tieners en mensen moeten niet reageren als ze niet willen die reactie van jou jolande tegen claudia vind ik niet kunnen en claudia je maakt anderen niet bang je waarschuwt ze  meer dat ze moeten oppassen denk ik en jolande claudia zit er mee en je moet niet zo zaaniken over anderen lezen dit je moet niet zo zeiken claudia zit er mee en vraagt om advies en daar is dit forum voor en als anderen het lezen jammer dan zij vraagt advies en zit met iets en dan hoeft niet iemand nog aantekomen zetten met gezeik over dat anderen het ook lezen en haar lopen afkraken ik vind dat zo stom jij jolande jij bent zo merde dom dat je haar gaat lopen afkraken want het raakt haar misschien wel van binnen begrijp dat maar is.ik weet hoe dat voelt als je word afgebekt en word afgekraakt het doet op gegevemoment pijn in je hart :'(
  • IP logged

N

Natascha

Maar stel je voor dat zij vriendjes maakt met kinderen hier en over het algemeen stelen dit soort mensen als Claudia ook nog eens, want zij hebben toch geen toekomst meer.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 04-06-2007, 18:04 door Natascha »

I

Ilse

Hoi,

Jolande, jou reacties zijn pas mislukt. Dit forum is bedoeld om jongeren te laten praten over hun problemen en om hun het nodige advies te geven. En wat doe jij? Jij maakt alles nog erger en duwt haar nog dieper in de put. Dan denk ik dat jij hier niet thuishoort.

Grtz Ilse
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal