Zo ie zo zijn er zat groepen gemaakt die meisjes in zulke problemen willen en zullen helpen, dus op straat kom je niet zomaar, daar kom je alleen als je alle hulp afslaat.
Daarnaast, je lijkt het te willen doordat je het op zo'n manier hier overbrengt, je lijkt in je berichten er zo positief over te zijn en niks anders te willen, dat ik er aardig vanuit ging dat je er zelf voor gekozen heb.
Kijk, of je nou wel of niet bij die man blijft, het leven is neit perfect. Maar wat ik wel weet is, dat als je daar weggaat op welke manier dan ook, je maar richting je eigen dromen zou kunnen werken dan dat je dat nu kan. Hij lijkt veel om je te geven en misschien doet hij dat ook wel een beetje, maar voor het grootste gedeelte ziet hij alleen maar geld in je en zodra hij vind dat jij niet genoeg meer kan verdienen voor hem, ben je zo ie zo weg. En dan is de vraag hoe hij wilt dat je weg gaat, of je dan op straat beland, of hij alles goed laat aflopen of totaal verkeerd. En vooral bij de eerste en laatste zou het zonde zijn, want dat betekend dat je alles gedaan heb met tegenzin en uiteindelijk nog niks heb.
Je moet zo vroeg mogelijk in je leven beslissen wat je wil en daarvoor gaan, doe je dat neit, dan blijf je een dromerige persoon en dan zal je nevernooit je droom werkelijkheid maken.
Dus de beslissing is aan jezelf, ik snap best dat je bang bent voor het onbekende, maar aan alles kan je wennen en als je niet weet hoe het is, kan je ook niet oordelen dat het slechter is dan hoe het nu is.
Groetjes en sterkte,
Steffen