Skip to main content

Auteur Topic: Veeeeeeeeeeeeel te dik!!! HELP AJB!!!! (wanhopig!)

a

anonyma-girl

Heey iedereen,

Ik ben 1.71 en weeg ong. 69 kilo. ( :o)
Ik heb lelijke, vette benen (poten is een een betere aanduiding), kwabbige armen en een buik waarvan baby's spontaan gaan huilen.
Ik wil zó graag afvallen, echt zó graag! Al sinds ik me kan heugen ben ik bezig met mijn gewicht.
Ik wordt helemaal wanhopig als ik de ELLE doorblader of gewoon naar de tv kijk! Al die superstrakke buikjes..
Mijn beste vriendin heeft ook een superstrak lichaam en grote borsten, dus de jongens lopen als hondjes achter haar aan.
Ze vraagt me vaak of we naar het strand gaan, of naar het zwembad maar dan zeg ik nee, omdat .. Mijn lichaam niet echt meewerkt.
Nu heeft mijn zus anorexia  gehad en let mijn moeder ontzettend goed op of ik niet stiekem aan het afvallen ben.
Kon ik dat maar! Liever dunner dan te dik!
Ik wil heel graag een vriendje maar de jongens van tegenwoordig (op mijn school althans)
bekritiseren mij op m'n uiterlijk.. ??? :'(

Ik voel de ogen prikken in de kleedkamer bij gym en ben de stomme opmerkingen beu!

PLEASE help!




  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 28-07-2011, 22:06 door anonyma-girl »

k

kimlove

kun je ongezonde/vette dingen laten staan?
neem bv een plakje worst ipv hagelslag of chocoladepasta
en weet niet of je sport, en hoeveel je beweegt, maar meer bewegen is misschien ook een optie??

xx
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 09-08-2011, 09:54 door Lekkerding »

m

maraa

kun je als je naar school gaat, je brood/eten niet weggooien, of weggeven?
sowiesow dat nooit doen, je hoort de 3 maaltijden gewoon te eten. Het is ongezond maaltijden over te slaan en zal met name negatieve gevolgen hebben.
Je bent idd wat aan de wat dikkere kant, maar je ziet het zelf wel veel erger dan het is denk ik (als ik kijk naar lengte en gewicht).
Over ongezonde dingen laten staan klopt wel en je kan natuurlijk i.p.v. snoepen iets van fruit nemen. Maar eigenlijk staan er op deze site en op internet al heel wat tips om af te vallen,
waarvan ik sporten het beste vindt. Je kan bijvoorbeeld zumba overwegen, is een hele leuke en ook intensieve sport (vind ik dan) of hardlopen etc. Gewoon iets kiezen wat je leuk vind
en dat kan je dan 2 of 3 x per week bijv. gaan doen.
Succes

xxx
  • IP logged

k

koekje

Ik heb is rond gekeken op het internet naar BMI. Volgens het BMI is je perfecte gewicht 61 kilo. Dat betekent dus dat je niet veeeeeeeeeeeeeeeeel te dik bent :). Je bent gewoon wat zwaarder. Ik snap dat je je benen en vetkwabbels haat. Maar ga er niet vanuit dat ze ineens verdwijnen!

Het beste is je eten aanpassen op je sportgedrag. Aangezien het sporten moeilijk is om vol te houden, moet je een stok achter de deur hebben, val ik zoveel af, mag ik wat leusk doen van mezelf. Het moet zoals als bij je zus alleen nog maar om het afvallen gaan.

Je hebt natuurlijk ook mensen die wat zwaarder gebouwt zijn. Bedoel hiermee niet te zeggen dat jij zo iemand bent, maar ze zijn er. Daardoor lijkje snel wat dikker dan dat je dat daadwerkelijk bent ;).

Ik heb een paar tippen:
- alle witte sausjes, en lichtgeel zoals mayo, zijn slecht. Er zit een hoog concentraat vet in.
- kipfilet en ham zijn het beste om op brood te doen, er zit weinig vet in. Je kan natuurlijk ook proberen om je brood op te eten zonder boter. Ikzelf vind eht niet te eten, maar iedereen zijn eigen keus. (Weet niet of jij dat doet trouwens, haha)
- prik een dag in de week wanneer je je weegt, meestal elke maandag van de week bijvoorbeeld.
- ga er niet vanuit dat het resultaat er met een paar weken is, dit duurt meestal een paar maand voordat je het ziet.
- ga samen met iemand afvallen, zoals ik al eerder zei, stok achter de deur, kan je elkaar en van weerhouden ;).
- Als je honger krijgt, maarnog langerniet gaat eten, neem een glas water. Ben je met het avond eter altijd een groter eter geweest, neem 2 grote glazen water voor het eten, je eet dan niet zoveel ;)

Nou dit was wat ik kon bedenken, haha, hoop dat je er iets aan hebt!

Xxxkoekje
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal