Skip to main content

Auteur Topic: Hij durft het niet

m

melisje0406

Hij durft het niet
OP: 01-09-2014, 03:43
Hee allemaal (:

Nou heb ik iemand leren kennen zo'n 2 maanden terug die ik nu echt super leuk vind. Die jongen wou al snel seks wat ik afwees en na een tijdje waren we beide dronken en is het toch gebeurd. Ik voel me heel erg aan hem gegeven. Hij gaf me steeds het idee dat we een relatie hadden en dat ik zijn vriendin was. Maar hij zegt steeds jij bent mijn vriendin niet geweest en ben je nu niet. Je hebt het verkeerd begrepen.
Van vrienden van hem hoor ik dat ik het moet laten rusten, dat het wel goed gaat komen maar hij geen gevoel meer heeft. Dus dat ik dat gevoel juist terug bij hem moet laten komen maar hij maakt mij elke keer zo verdrietig.
Ik ben het wel zat, vooral de laatste keer toen had hij veel gedronken en volgensmij ook gesnoven en hij sleurde mij door zijn hele dorp en gaf een paar klappen.
Ik wil gewoon dat het goed tussen ons beide gaat en heb vaak probeert met hem te praten maar hij neemt mij gewoon niet serieus.
Ik zit ook alleen maar aan hem te denken en wil hem telkens bellen. het voelt gewoon zo leeg zonder hem :(

Ik mis hem echt heel erg, ik wil hem of kunnen veranderen, of hem vergeten..
Maaar hoe?
Want het doet me echt serieus heel erg veel pijn ik ben echt gek op hem.


** Waarschijnlijk ook nog eens zwanger van hem... Morgen test halen ..
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Hij durft het niet
#1: 01-09-2014, 11:06
melisje toen ik je vraag had gelezen toen dacht ik veel drank drugs en slaan mijn eerste reactie was dumpen en zoek een vriend die wel voor 100% voor jou wil gaan Een die jou wel goed behandelt en lief en aardig voor jou is. denk daar maar eens over na.
Vooral het slaan word vaak alleen maar erger maar omdat jij gek op hem bent pik je het allemaal straks slaat ie jouw het ziekenhuis in waarschijnlijk vergeef je hem dat ook.
Ook de drugs kan een groot probleem worden coke is een verslaving die klauwen met geld kost en als hij andere drugs gaat proberen is ie binnen no time een junk die niet meer te redden is en alles doet voor geld.
Hij zegt dat jullie geen relatie hebben daarom vraag ik, Loop jij achter zijn kont aan of komt hij jou ook thuis ophalen als jullie uit gaan ? Ziet hij jou alleen staan in de kroeg als hij dronken is ? Of doen jullie ook wel andere dingen samen ?
Komt de liefde niet alleen van jouw kant ? En gebruikt hij jou enkel voor de sex ?
Ik hoop voor jouw dat hij wel van je houd en dat er voor jullie een relatie in zit Ik hoop alleen niet dat je exspres zwanger bent geworden om op die manier een relatie al te dwingen want dat soort gedwongen relatie,s werken bijna nooit.
Je wil die jongen ook veranderen en dat werkt enkel als die jongen ècht van jou houd en wat over heeft voor jouw liefde.
Die jongen vergeten werkt het snelste als je nieuwe relatie begint met een andere jongen.
Hoe kom je er achter als die jongen van je houd denk eerst eens terug hoe jou relatie met hem is verlopen doet hij dingen voor jou ? Is hij lief voor je ? Heb je ooit iets tastbaars van hem gehad ?  krijg je wel eens spontaan een kus of een knuffel van hem ?
Verder kan niet veel meer doen als praten en hopen dat hij bij zijn zinnen komt en hopen dat hij toch om je geeft en jou niet kwijt wil
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 173
    • Tumblr
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jun 2014
Re: Hij durft het niet
#2: 01-09-2014, 15:36
Ik denk zelf persoonlijk niet dat je zo'n relatie moet willen. Ik denk dat er een kleine kans is dat je hem kan/gaat veranderen en ik vind dat jij zelf momenteel de hogere prioriteit moet hebben. Er zijn veel meer jongens die tien keer leuker dan hem zijn en die van je houden en je respecteren. Als je achter hem aan blijft lopen, zul je die jongens niet opmerken.

Ik hoop heel erg dat je niet zwanger bent... Laat je dat nog even weten?
  • IP logged

M
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 15
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2014
Re: Hij durft het niet
#3: 02-09-2014, 12:36
Hai

Een hele tijd terug dacht ik ook dat ik mijn ex kon veranderen door hem op het goed pad te brengen en hem te laten stoppen met drugs ook hier ben ik in gefaald. Hij loog in mijn gezicht en daar ben ik achter gekomen.

Je kunt mensen niet veranderen enkel zij kunnen zichzelf veranderen.
Ik denk dat je gewoon eens lekker uit moet gaan met vriendinnen en hem gewoon vergeten, wie weet kom je wel iemand zoveel leuker tegen. Maar als je binnen blijft zitten en blijven piekeren ga je niemand leuker tegen komen.
Ga gewoon je gedachten verzetten.

Ik hoop natuurlijk dat je niet zwanger bent, maar er zijn wel vele vrienden en familie die je hierbij kunnen helpen en je zeker zouden steunen

heel veel succes
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: Hij durft het niet
#4: 02-09-2014, 17:03
Ik bn het eens met al deze andere tips. je kent hem nu 2 maande, dus dan is het makkelijker om hem te vergeten. Ik zou daar nu mee beginnen meid hoe langer je wacht hoe moeilijker het word.
Laat je ons nog weten hoe de zwangerschaptest verliep?
  • IP logged

m

melisje0406

Re: Hij durft het niet
#5: 04-09-2014, 01:16
Bedankt voor jullie reactie,

Ik heb hem rond 11 uur vanavond gebeld maar hij nam niet op. Gelukkig! want ik had er geleik spijt van. & gelukkig belde ik onbekend.
Ik ga hem idd proberen te vergeten....

Ik laat jullie de uitslag weten van de test.... !
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Hij durft het niet
#6: 06-09-2014, 02:02
gefeliciteerd je heb een goede gemaakt en nu moet je sterk zijn door geen kontakt meer met hem op te nemen en verlopig plekken te mijden waar je hem tegen kunt komen.
Ga leuke dingen doen ga lekker winkelen koop nieuwe kleding en ga lekker stappen met wat vriendinnen.
Ik hoop dat hij snel uit je hoofd kunt zetten en als je er aan toe bent een leuke jongen tegenkomt welke jouw liefde waard is.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal