Hee allemaal (:
Nou heb ik iemand leren kennen zo'n 2 maanden terug die ik nu echt super leuk vind. Die jongen wou al snel seks wat ik afwees en na een tijdje waren we beide dronken en is het toch gebeurd. Ik voel me heel erg aan hem gegeven. Hij gaf me steeds het idee dat we een relatie hadden en dat ik zijn vriendin was. Maar hij zegt steeds jij bent mijn vriendin niet geweest en ben je nu niet. Je hebt het verkeerd begrepen.
Van vrienden van hem hoor ik dat ik het moet laten rusten, dat het wel goed gaat komen maar hij geen gevoel meer heeft. Dus dat ik dat gevoel juist terug bij hem moet laten komen maar hij maakt mij elke keer zo verdrietig.
Ik ben het wel zat, vooral de laatste keer toen had hij veel gedronken en volgensmij ook gesnoven en hij sleurde mij door zijn hele dorp en gaf een paar klappen.
Ik wil gewoon dat het goed tussen ons beide gaat en heb vaak probeert met hem te praten maar hij neemt mij gewoon niet serieus.
Ik zit ook alleen maar aan hem te denken en wil hem telkens bellen. het voelt gewoon zo leeg zonder hem

Ik mis hem echt heel erg, ik wil hem of kunnen veranderen, of hem vergeten..
Maaar hoe?
Want het doet me echt serieus heel erg veel pijn ik ben echt gek op hem.
** Waarschijnlijk ook nog eens zwanger van hem... Morgen test halen ..