Skip to main content

Auteur Topic: Te dik of te dun?

G

Gást.

Te dik of te dun?
OP: 06-04-2009, 20:12
Hoi!
Ik ben een meisje van 12 jaar :D
Ik weet niet, ik word een beetje onzeker, ik word vaak uitgescholden voor dikke, ik weet alleen niet of ze het serieus menen..
Ik ben 1.68 en 54 kilo.

Ik ben al ongesteld geweest, moeten jullie dat weten ;)
  • IP logged

m

mich

Re: Te dik of te dun?
#1: 06-04-2009, 21:03
k heb ff voor je gekeken op voedingscentrum.nl maar je zit net op de grens tussen gezond gewicht/te zwaar  :-\
dus ik zou je aanraden om op voedingscentrum.nl te kijken wat je ertegen kan doen

succes
  • IP logged

t

totalwar

Re: Te dik of te dun?
#2: 07-04-2009, 07:37
Ik weet niet precies hoe je eruit ziet, maar je moet zelf doen wat je fijner vind. Te licht worden is namelijk ook weer een probleem, met daarnaast dat je nog in de groei zit, dus je kans heb dat er wat gewicht af gaat als je eventueel wat langer wordt.

Maar vind je zelf dat je te dik ben? Niet gelet op wat anderen zeggen...

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

d

devil

Re: Te dik of te dun?
#3: 07-04-2009, 21:58
k heb ff voor je gekeken op voedingscentrum.nl maar je zit net op de grens tussen gezond gewicht/te zwaar  :-\
dus ik zou je aanraden om op voedingscentrum.nl te kijken wat je ertegen kan doen

succes

mag ik even vragen heb je hiervoor de bmi-index (body mass index) gebruikt. want anders kan ik wel vermelden dat deze niet altijd even correct werkt bij mensen onder de 18 jaar
grtz, devil
  • IP logged

R

Roos-

Re: Te dik of te dun?
#4: 08-04-2009, 09:31
OMG JY DIK ?! =o
kbn 1m63 fzoo (( mss zelfs ng kleiner ))

& k weeg ongeveer even veel  !
mss 1 kilootje minder !

Tjezuus !
  • IP logged

S

Something.else

Re: Te dik of te dun?
#5: 13-04-2009, 22:57
Je hebt een gezond gewicht. Dus niks om je zorgen om te maken. Als je ongesteld bent word je langzaam een vrouw, en dan krijg je meer rondingen. Hoort er allemaal bij. Andere zijn gewoon nog niet zo ver in de ontwikkeling als jij bent. Thats it, ook zij krijgen hier later mee te maken.
  • IP logged

G

Gást.

Re: Te dik of te dun?
#6: 20-06-2009, 10:49
Ik weet niet precies hoe je eruit ziet, maar je moet zelf doen wat je fijner vind. Te licht worden is namelijk ook weer een probleem, met daarnaast dat je nog in de groei zit, dus je kans heb dat er wat gewicht af gaat als je eventueel wat langer wordt.

Maar vind je zelf dat je te dik ben? Niet gelet op wat anderen zeggen...

Groetjes,

Steffen

Ja, eigenlijk vind ik dat wel.
  • IP logged

t

totalwar

Re: Te dik of te dun?
#7: 22-06-2009, 08:26
Welke delen vind je dan dat je dik ben? benen of armen of buik? Waar precies. Want als je het zelf vind kan je er wel iets aan doen, maar moet je wel het goeie doen. Dus daarom.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

G

Gást.

Re: Te dik of te dun?
#8: 30-06-2009, 18:34
Vooral m'n buik :$ & mn bovenbenen maar dat hoort zo.
  • IP logged

t

totalwar

Re: Te dik of te dun?
#9: 30-06-2009, 20:30
mmm tja over buik kan je weinig zeggen, omdat in je eigen ogen je er daar altijd dik eruit ziet, terwijl dat niet altijd zo is. Dan zou iemand je moeten zien. Maar ik zou eventueel verschillende trainingen proberen, misschien helpt dat.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

G

Gást.

Re: Te dik of te dun?
#10: 01-07-2009, 13:35
Zoals welke trainingen dan? Ik doe nu aan wedstrijdzwemmen, maar daar train je alleen je benen+armen mee.
  • IP logged

t

totalwar

Re: Te dik of te dun?
#11: 02-07-2009, 07:36
Buik ook een beetje, maar niet overdreven veel.

Mmm trainingen voor je bovenbuik en onderbuik zou je moeten doen. Dus thuis wat korte trainingen doen werkt het beste. Ik had vroeger een site waar heel wat leuke traingen op staan om je buikspieren te trainen en die werkte echt goed. Weet alleen niet of de site er nog is. Ik zal eens rondzoeken.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

G

Gást.

Re: Te dik of te dun?
#12: 26-07-2009, 15:01
ik vind mezelf echt erg :$ ik wil gewoon 50kg wegen! da's mn doel. ik bn nu rond de 1.69, en 55 kilo. de trainingen van zwemmen zijn afgelopen voor dit seizoen, en beginenn 22 augustus pas weer,
ik heb zo'n riem om mn middel gedaan voor de hoop om een platte buik te krijgen, want ik voel me niet echt ok in bikini..

maar ik weet neit of ik nu goed bezig ben..
  • IP logged

t

totalwar

Re: Te dik of te dun?
#13: 26-07-2009, 20:03
Een strakke riem omdoen zal niet echt helpen met je buik vormen, het enigste wat je daarvan krijgt is rooie striemen.

Tja je moet in de vakantie een manier verzinnen om die training vol te houden. De beste manier is om vervangende trainingen te verzinnen. Maar hoeveel weeg je nu dan?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: Te dik of te dun?
#14: 26-07-2009, 22:54
en t is ook nie egt heel goed nee om een riem om je middel heen te doen tenminste ligd eraan watvoor riem er zijn speciale riemen maar dat moet ook niet te strak..
  • IP logged

G

Gást.

Re: Te dik of te dun?
#15: 28-07-2009, 11:46
54 kilo denk ik :<
  • IP logged

n

nobody

Re: Te dik of te dun?
#16: 05-08-2009, 20:41
als het niet lukt af te vallen dan kan je voor onder een shirt een corset dragen mrjaa  die zijn wel egt heel erg duur>.<
hugs<33
  • IP logged

t

totalwar

Re: Te dik of te dun?
#17: 05-08-2009, 21:40
corsetten kunnen duur zijn ;) ligt eraan of je kant neem of niet, je heb ook gewone corsetten, die best goedkoop zijn. Ik koop altijd de dure dingen voor me vriendin, dus weet wel wat de prijzen zijn van lingerie ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

G

Gást.

Re: Te dik of te dun?
#18: 08-08-2009, 14:27
Ik mag denk ik zomaar van mn moeder een corset kopen .. hoe moet dat dan?  :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re: Te dik of te dun?
#19: 10-08-2009, 00:42
Mmmm ik weet niet wat je wel van je moeder mag ;) Als je wel BH mag kopen en je koopt die samen met je moeder, dan kan je een keer een winkel binnen gaan waar ze ook soort corsetten hebben, bijenkorf heeft meestal wel veel leuks en is niet al te duur. Je kan dan vragen of je het een keer mag proberen.

Tja ik denk dat in het geheim het kopen niet al te slim is op je leeftijd, als je dat doet wanneer je rond de 15 a 16 bent, dan zou je moeder het minder erg vinden. Tja je kan een keer met een vriendin gaan winkelen en met haar er één kopen en dan hopen dat je moeder et niet erg vond.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

G

Gást.

Re: Te dik of te dun?
#20: 29-08-2009, 11:49
Ok, maar ik doe 't toch niet. Ik doe elke avond nu 10 sit-ups, voor m'n buikspieren (ook handig voor zwemmen ;) ). Maar dan krijg ik last van mn rug, dus ik denk dat ik het toch verkeerd doe..
  • IP logged

t

totalwar

Re: Te dik of te dun?
#21: 29-08-2009, 12:27
sit ups zijn niet overdreven goed voor je rug, wat velen alleen niet weten is dat je niet helemaal overeind hoeft te komen om situps te doen.

Lig op je rug en plaats je handen achter in je nek of op je borst (niet achterop je hoofd, want dan heb je kant dat je je hoofd naar voren trek). vervolgens trek je jezelf met je buikspieren omhoog. ongeveer maar een kwart, niet helemaal omhoog, hierdoor span je je buikspieren goed aan. (zie afbeelding eronder)



Je kan het zwaarder voor jezelf maken door je knieën omhoog te doen en je voeten dichter bij je billen te plaatsen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

l

lover12

Re: Te dik of te dun?
#22: 20-10-2009, 18:01
k heb ff voor je gekeken op voedingscentrum.nl maar je zit net op de grens tussen gezond gewicht/te zwaar  :-\
dus ik zou je aanraden om op voedingscentrum.nl te kijken wat je ertegen kan doen

succes

k weet niet waar je dat hebt gezien kijk op
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
volgens mij heb je een prima gewicht ik ben precies het zelfde en heb ook een goed gewicht
  • IP logged

l

lolla

Re: Te dik of te dun?
#23: 29-12-2009, 08:17
he hoi

ik ben ok 12 jaar
1.54 kort en ben dus erg klein
53 weeg ik en dat is dus eger dan jou
ik weet niet of je een beste vriendin hebt of gewoon een groepje
maar dat was ook bij mij in de klas
ik zeg altijd wat je vriendinnen zeggen die meenen het en wat jij denkt ook dat kind die dat doet is gewoon een  :-X piep kind die andere mensen wil kleineren laat hem niet winnen en probeer hun te negeren jij bent meer waard als hun
als je dat weet kan je iedereen aan

xxx elise
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Te dik of te dun?
#24: 29-12-2009, 11:46
ik ben ok 12 jaar
1.54 kort en ben dus erg klein
53 weeg ik en dat is dus eger dan jou

Elise,

Ik ken een meisje, 16,5 jaar oud, 1,52m kort en rond de 50 kg.

En weet je, dat is echt zo'n onwijs leuke en lieve meid.
En nee, zij heeft absoluut geen moeite met haar lengte, zij ziet er soms zelfs de voordelen van in :)

Dus, wat bedoel je nu eigenlijk met "erger" ? Je hebt nu eenmaal lange en korte mensen, dat is toch helemaal geen probleem ?

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

l

lolla

Re: Te dik of te dun?
#25: 14-01-2010, 17:27
hoi
ik ben 1.54 en 53 kilo net 5 afgevallen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal