Skip to main content

Auteur Topic: BH loos door het leven!?

m

michellenies

Re: BH loos door het leven!?
#15: 02-12-2010, 22:33
heyhey

ik heb zelf oook helemaal geen borsten maar ik draag wel een bh hihi de kleinste :(:(
dat om dat ik dat mooier vind onder shirtjes en zowieso alle kleding
en het lijkt vrouwelijker, ik heb best wel brede schouders en geen heupen en dan ook nog is plat vind ik lelijk dus met push up en extra opvulling lijkt het nog een BEETJE haha.
en tsja, als een jongen erachter komt.. so what? kan jij niets aan doen toch, ook al zou je het wel graag willen.. hij moet je nemen zoals je bent en als die dat niet doet dan is die jongen niet goed voor je :D

ik ben soms ook echt heel onzeker, en het valt jongens wel snel op dat ik niks heb. maar ik zou niet zonder BH gaan rond lopen
want dat ziet er echt niet uit. maarja schijt aan dat toch :D

XXX

  • IP logged

m

michellenies

Re: BH loos door het leven!?
#16: 02-12-2010, 22:34
hoe oud ben je trouwens?
en of je nou borsten hebt ofniet tepels heb je altijd dus die zie je ook altijd door kleren heen haha
  • IP logged

N

Neyy

Re: BH loos door het leven!?
#17: 10-12-2010, 11:44
Ik kan echt niet zonder BH! Als ik zonder BH ga lopen doen mijn borsten al pijn! Nu is dat bij mij niet zo gek, want ik heb een 75/80-H en ik ben maar 1,59 m.
Ik voel me er echt heel erg kut over en zit eraan te denken om ze te laten verkleinen, maar aangezien in heel dom ben geweest om aan te komen zodat alles in verhouding is, heb ik daarvoor nog een lange weg te gaan.......

grtz Shauney
  • IP logged

.

...

Re: BH loos door het leven!?
#18: 29-12-2010, 17:02
Ik ben 15 en heb nog maar cup 75AA, ik wil wel graag grotere borsten want ik ben de enige met bij geen borsten in m'n klas. Maar ik kan je wel vertellen dat ik een bh nog steed super irri vind zitten .dus als 't niet nodig is draag 't niet. xx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal